Khamis, 21 Mei 2015

Video Kritik Najib - Muhyiddin Kata Sekadar Beri Pandangan - Tiba2 TPM Malaysia Cuak Selepas Kantoi.

Aik.

Dalam video kemain lagi lambung suara. Ingatkan pendirian sungguh. Tapi bila dah tersebar rakaman, lain pula nadanya. Kata tipiem kau. Dia sekadar beri pendapat aje. Itu bukan pandangan baru. Itu pandangan saya dan rakan-rakan himpunan pun tahu jelas. Kita dah suarakan kat luar juga. Dan bila ditanya tentang reaksi Najib, tipiem menambah, takde apa-apa, buat kenyataan saya je (lapor apa yang saya sebut je). 

Awat Muhyiddin? Takut jelingan Najib ke atau jelingan Rosmah?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Rakaman video yang dimaksudkan ;

Muhyiddin tibai Najib kaw-kaw.
Posted by Kami Benci Saiful Bukhari! on Wednesday, May 20, 2015

Klik sini jika video gagal loading.

Dalam rakaman jelas yang Muhyidin kau neh sedang pongpang2 isu 1MDB dan sindir seseorang.

Lepas tue dia kata yang polis patut siasat 1MDB.
Then. Dia cakap CEO 1MDB patut dipecat. Yang baru tue Arul Kanda. Muhyiddin nak pecat si Arul Kanda neh ke apa?

Kalau tak, UMNO jatuh. Teruk. Dia pengarah pilihanraya. Payah juga kedudukan dia.

Ucapan berikut di buat di dalam satu kursus politik yang dibuat secara tertutup oleh anjuran Biro Latihan UMNO.

Tertutup majlisnya. Tapi ada rakaman pula. Tersebar. Tak pelik ke korang?

Pelik kot. 
Rakaman pun dibalik langsir je tue. Bukan depan-depan macam kebiasan. Jelas memang rakaman sorok-sorok. Sapa punya kerja yang merakam time Muhyiddin mengutuk Najib hah? Mampos la kau Muhyiddin cari sampai dapat sebab pecahkan lubang dia.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH






Selain dari ucapan Muhyiddin, reaksi Ahmad Maslan turut diperkatakan umum. Kononnya sepanjang Muhyiddin berucap, dia tundukkan wajah ke bawah. Berasa tersindir ke apa ke aku pun tatau. Yang pasti dia memang proksi Najib. Mesti terasa something juga kalau dah si Muhyiddin dok sindir-sindir Najib dalam isu 1MDB. Almaklumla, yang jaga MOF tue Najib. 1MDB bawah MOF. Maka Najib la yang si Muhyiddin kau bambu dalam rakaman tersebut. Sedap je aku perati BN vs BN. Makan popcorn lagi la jawabnya. Lama-lama jadi gemuk bana. 

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...