Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 9 Ogos 2013

Harta Kekayaan Lim Guan Eng Di Dedahkan.

Wowwww

Memang kaya dia neh. Dah la kaya berani pula tue. Slumber jek dedahkan harta sendiri secara terbuka. Dah la kafir laknat jujur pula tue. Apa dah jadi dengan ko LGE?

Tak takut ke apa?

Nazri Aziz pun takut tahu. Dia cakap bahaya dedah2 neh. Dedah benda lain takpe janji jangan dedah harta.

Kah kah kah

Kah kah kah kah

Kah kah kah kah kah

Makin susah la nak rampas Pulau Pinang lepas neh. Kedudukan DAP makin kuat kat situ. Dengan tindakan terkini dan berani dari LGE menambahkan lagi keyakinan rakyat yang PR di Pulau Pinang bukan setakat sembang kencang bahkan berani buat seperti yang depa sembang2kan.

Tahniah.

Sekarang di Kelantan dan Selangor pula. Bila kerajaan yang PR tadbir completely follow the rules yang dorang sendiri propose barula dilihat PR memang berkredibliti.

Aku tabik. Semua yang menang di Pulau Pinang dedahkan harta masing2. Dan depa memang kaya raya. Setakat sepak teranjang kena duduk dalam lokap memang tak heran punya pasal nafkah untuk anak bini.

Bagus sebenarnya. Berjuang tanpa kerisauan. Sebab tue orang kata pejuang2 neh kena ada kewangan yang kukuh. Satu sebab memudahkan perjuangan. Kedua sebab tak mudah dirasuah.

Pejuang islam suci murni taknak ka suruh wakil rakyat dan exco dedahkan harta peribadi dorang? Mungkin lebih terbeliak kot bila baca harta2 dorang dari harta2 LGE.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...