Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 16 November 2012

Presiden PAS kena SEMBUR.



Hilang hormat CTS kepada Presiden PAS, DS Haji Hadi Awang apabila berperangai seperti kebudak-budakan dengan melayan kerenah Kumpulan R memijak kain pemidang anti Wang Ehsan. Tindakan Presiden PAS ini memijak kain pemidang bertulisan wang ehsan seolah-olah menghina penerima wang ehsan yang diberikan kepada 144,901 Rakyat Kelantan. Mereka buat kempen pijak tanda protes pada kerajaan pusat dan penerima wang ehsan, pada waktu MuktamarPAS kali ke 58 sedang berlangsung.

Tindakan Presiden PAS ini seolah mengikut jejak langkah tuannya Lim Kit Siang and Son yang dahulu memijak gambar ADUN-ADUN Perak yang keluar dari DAP dan menjadi ADUN Bebas. CTS meminta agar Pemuda PAS agar meneruskan kerja gila ini.

Insyallah, 144,901 penerima ini punya ibu bapa dan saudara mara. Mereka akan menilai. Pemuda BN jangan tiru kerja Gila Pemuda PAS ini. Mereka terdesak untuk naikkan isu ini sebab mereka sudah tidak ada isu lain untuk menyerang BN Kelantan.

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2012/11/gambar-haji-hadi-awang-berperangai.html#FhfYyv3puILJz4Ec.99


Penjelasan.

Ini ialah kempen pijak2. Kempen pijak2 tue maksudnya kita nak pijak benda tue. Contohnya kalau kita buat kempen berdemo so kita demo2 je la. Lepas tue kita buat kempen protes online di facebook, so kita akan serang page yang dimaksudkan..  contoh yang terkini ialah serang page IDF israel tue.. so lain kempen lain cara pembawakan dia.

Dalam isu di atas, ia adalah kempen pijak2. Kempen pijak2 tue kena la pijak banner yang dimaksudkan. Nampak tak gambar tapak kaki? Significantnya gambar kaki disitu ialah disebabkan ini ialah kempen pijak2. Sebab tue Tuan Guru Hadi Awang pergi pijak banner tersebut. Dan takde gambar2 orang pun. Hanya ada perkataan je la.

Jadi tak payah nak salah sangka or nak kecewa bagai or nak rasa hilang respect ke apa. Lain kali tengok dan fahami butiran setiap kempen sebelum komplen. Contoh nya kempen save pahang, stop lynas. Kempen jalan kaki dari pahang ke kuala lumpur. So dia jalan kaki la. Takan terbang plak? Tengok la nama kempen itu sendiri.

Bukan lah mereka susahkan sapa2 pun kalau mereka nak berkempen cara mana sekalipun. Itupun lebih baik dari baling kasut time orang bagi khutbah, ataupun baling cat merah, ataupun provoke orang yang nak buat himpunan aman.. sekurang2nya pr dan aktivis bebas berkempen melalui pelbagai cara untuk up kan isu2 yang mereka anggap relevant.. itu lebih baik daripada fitnah dan tohmah orang tak habis2. 

Memandangkan orang2 umno tak reti nak berkempen.. jadi belajar la dari kami oke. Baling cat merah dan rosakkan kenderaan orang bukan kempen tapi gampang. Tatau takpe, belajar jangan meroyan.

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...