Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 15 November 2011

Rosmah Mansur, sekolah di malaysia neh takde bumbung dan dinding - Must read!

Datin rosmah mansur seorang yang 

Pemurah

Dermawan

Penyayang

Baik ahti

Dan segala2 pujian yang baik + bagos lah untuk dia. 

Merujuk ke atas satu berita yang aku petik dari bh online tapi dah takde. Dan aku pun taktahu kenapa berita tue dah lesap or dilesapkan. Kalau korang nak tengok kat bernama disini ;

ISTERI Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor mengadakan lawatan ke Sekolah Palolo di Oahu, Hawaii. Beliau disambut guru besar sekolah berkenaan, Ruth Silbertain dan lebih 150 tenaga pengajar serta pelajar sekolah berkenaan. Rosmah menyampaikan sumbangan Kerajaan Malaysia sebanyak AS$10,000 kepada sekolah berkenaan untuk pembiayaan aktiviti pelajar yang majoritinya dari keluarga berpendapatan rendah... -BH ONLINE-

Rosmah menderma sebanyak USD 10,000 ribu kepada sekolah terbabit. Bukti mem kita adalah datin yang prihatin. So bila melihat situasi tersebut aku pun berbesar ahti nak larh promote kan kedaifan rakyat malaysia kepada rosmah. Harap2 dia sudi hulurkan bantuan. Kat orang luar dia sudi takan kat rakyat sendiri dia buat bangang pula kan?

Ini ialah list bagi senarai rumah2 anak yatim yang perlukan bantuan tersebut.  Dan di bawah neh ialah sekolah daif yang perlukan bantuan mem rosmah. 

Lihat bawah ;




Ini bukan strategi politik ye. Ini ialah hakikat + kebenaran + kenyataan. Sekolah2 neh wujud di malaysia. Sekolah2 agama + sabah + sarawak antara yang paling banyak daif dan perlukan bantuan mem. Aku faham sangat mem kaya raya. Dia boleh slumber membantu dengan senyuman menderma kepada sekolah hawaii yang kaya raya dengan sektor pelancongan so sudah tentu dia lebih2 lagi boleh slumber membantu dengan senyuman sekolah2 daif di malaysia. Kan rosmah kan?

Aku sudahi artikel neh dengan salam satu malaysia. Ampu rosmah sket beb. Harap2 pas neh dia bantu lah sekolah2 yang memerlukan. Ampu dia untuk bantu orang susah takpe. Jangan ampu dia untuk projek kroni. 

kah kah kah


Ameno : Lupa rakyat sendiri lebih susah..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...