Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 11 November 2011

Inilah dia Beg Rosmah Mansur Crocodile Birkin yang bernilai 300,000!








Lihat gambar di atas neh. Gambar neh ialah gambar beg. Harga beg neh sangat mahal. Nama beg neh ialah Herm├Ęs Himalaya Crocodile Birkin. Rosmah mansur ada beg macam neh. Tatau samada satu ataupun lebih dari satu. Tapi apa yang pasti dia memang ada beg macam neh. Gambar di bawah neh sebagai bukti kukuh bahawa rosmah mansur ada beg seperti neh. 


Lihat bawah neh ;






Nampak apa yang aku nampak? Ya, beg itu. Bukan tengok rosmah beb, tengok beg tue hah. Perhatikan betul2. Sama tak? Sama kan? So nak tahu nilai sebenar beg tue? Nilai dia dalam matawang malaysia ialah rm300,000 ++.


Peh. Itu harga lelong ebay. Kalau harga tak lelong berapa pula? Takan rosmah mansur beli beg lelong guna ebay? Mana standard maaa.. jatuhlah taraf dia beb.


kah kah kah


Nanti dulu penyokong umno. Jangan nak marah aku melulu. Gambar di atas neh bukan edit ka apa ka. Ia adalah gambar real. Rakan blogger semut boleh bagi bukti kukuh kat korang. Masa tue nak bunuh diri ka apa ka sila terjun dari bangunan sprm supaya lebih simbolik. 


kah kah kah 


Peh.


Kat luar negara berani arh lue tayang ek? Kat malaysia lue cover2 sikit ek. Apa pun kalau beg neh lue beli guna duit rakyat or duir peruntukkan dari PERMATA 111 lue memang cari nahas beb. Harap2 lue tak beli guna duit rakyat. Jangan bikin wa panasss..


Klik sini bukti lanjut rosmah mansur ada beg mahal nak mampos neh.


Nota : Aku dah buat pembetulan pada harga beg. Rabun makin menjadi2. Guna komputer adik aku berpinau mata beb. Muahahaha..


Ameno : Beg ajek rm300ribu beb.. beg ajekkk....

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...