Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 5 Februari 2011

Protes mesir : Budak 19 tahun mati di tembak!!



Nama : Hussien taha


Asal : Alexandaria


Umur : 19 tahun


Pelajar jurusan undang-undang ini ditembak mati oleh polis selepas habis mengerjakan solat. Dia pada ketika itu tidak membuat apa2 serangan kepada polis tetapi ditembak di jantungnya hingga mati oleh pihak polis yang melepaskan tembakan secara rambang bagi tujuan menakut-nakutkan pro-demokrasi.


Biadap dan kurang ajar ini polis mesir. Perangai dan tingkah laku seperti ini pernah ku lihat di satu negara yang diberikan nama malaysia. Dan di negara itu pemimpin nya sudah memerintah 54 tahun. Lebih lama dari hosni. Adakah rakyat di negara itu suka kepada kekejaman dan penindasan? Heh


Updated ;


05/02/2011 10:43 am


pro demokrasi telah kehilangan 300++ lebih nyawa setakat ini manakala yang tercedera pula beratus2 banyaknya. Ini adalah angka yang di umumkan oleh pemberita namun pada hakikatnya ramai lagi yang telah terkorban ketika protes menentang hosni. Sila lihat video di bawah ini. Video di bawah ini jelas menunjukkan polis mesir sewenang2nya menembak rakyat mesir tanpa ada belas kasihan. Saya percaya mereka [polis2] tersebut tidak akan menjadi berani membunuh rakyat melainkan ada arahan yang telah dikeluarkan oleh pihak berkuasa.






Ameno : Pistol digunakan utk melindungi rakyat.. sepatutnya begitulah..

Share this

2 Responses to " Protes mesir : Budak 19 tahun mati di tembak!! "

  1. Ha..ha.ha.tajuk kau lawak la..budak 19tahun..klau 19tahun itu bukan budak tapi remaja.!!!ha..ha..ha!

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...