Channel Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia PRU14

Khamis, 22 Disember 2016

Jiran-Jiran Saya Simbah Ratu Dengan Air Longkang & Najis Kerana Dia Bawa Sebotol Air Jer - Hotel Jamal Kini Disita.

Kemaskini : 1.06 tengahari.

Kedatangan Ratu Naga ke rumah saya dengan membawa sebotol air merupakan satu penghinaan.

"Sudah lima hari air tiada di rumah saya, jadi apa yang mereka bawa dengan sebotol air hanya nak mengejek-ejek saya, saya tahu apa yang mereka lakukan ini kerana tindak balas tentang mesej saya berikan semalam.

"Saya minta dia balik tapi tak mahu balik sebab itulah dia dimandikan dengan air longkang dan air najis baru dia balik. Dia nak sangat merasa air longkang dan air kumbahan jadi dia kena hadaplah benda ini, kerana perbuatan beliau untuk mengejek membawa padah," kata Jamal kepada pemberita.

"Mereka sepatutnya berbincang dengan pemimpin mereka untuk menyelesaikan isu air ini, bukan hendak main politik," katanya lagi sambil menambah beliau bukan hendak membuat gimik politik berkenaan isu air ini.

"Ini masalah rakyat Selangor, sudah lima hari air di rumah saya tiada ini bukan main-main, kamu semua boleh datang sendiri ke rumah saya tengok," katanya lagi, memetik laporan Sinar Online.

Terdahulu, lebih kurang 10 pagi tadi, Ratu Naga bersama NGO Sinar Ehsan dan Kelab LLL Malaysia, lebih kurang dalam 3 orang menuju ke rumah Jamal Samseng dengan niat menghantar bekalan air memandangkan Jamal asyik komplen tentang ketiadaan bekalan air bersih di rumahnya.

Demi mendapatkan air, Jamal sampai ke tahap bertuala malahan berbogel.

Kerana bersimpati dengan nasib malang Jamal itu, Ratu Naga dan NGO telah pun bersepakat untuk meringankan beban dan kesengsaraan yang dialami oleh Datuk Seri Jamal Yunos kita itu.

Baca : Demi Air, Jamal Merayu2 MB Selangor Sehingga Berbogel.

Baca : Demi Air, Jamal Bertuala Berjalan Ke SUK Selangor.

Tetapi apa yang terjadi ialah diberi air dibalas telur dan tepung.

Kata Ratu Naga menerusi fbnya tadi ;



Orang nak hantar air ke dia, dibalasnya dengan baling (buang) air ke orang pula. Eh ada air eh? Kenapa tak tadah siap-siap simpan untuk esok lusa pula mana tau kot-kot takde air balik ke. Aku baca ganguan bekalan air neh akan berterusan untuk beberapa jangka masa. Prepare la. Kau buang air buat apa setann.

Tidak hanya air, siap baling telur dan tepung lagi. Bebudak neh memang sewel. Benda makan dibuang2. Kau bagi orang susah pun dapat bantu orang susah la setannn. At least kenyang gak makan telur dadar. Telur sebijik mao cecah 40 sen kot. Telur dadar kat kedai dijual dalam 1.50 - 2.00 kot. Macam neh la stail orang kaya. Setakat sen dan ringgit apa la sangat. Buang2 je dia. Aihh. Rezeki luas. Syukur zero.

Gambar2 Ratu dibuli oleh bebudak Jamal. Jenis buli pompuan rupanya dorang tu. Btw, kami juga mendapat maklumat yang si Jamal neh tak berani keluar dan tunjukkan muka di depan Ratu Naga. Hahahaha.





Sempat lagi bancuh air merah semata-mata nak baling kat orang. Hmm.

Nampak macam nak membalas dendam pun ada gak neh aku tengok.

Dalam pada itu, pihak kami juga mendapat maklumat yang hotel yang dimiliki oleh Jamal Yunos telah disita berikutan melanggar undang2 kecil berkaitan perhotelan.





Rupanya dalam dok pongpangpongpang BERSIH haram itu haram ini haram dia sendiri menjalankan perniagaan perhotelan tanpa memiliki lesen perniagaan yang sah!

Wtf*ck beb!

Mengutuk orang no 1.
Diri sendiri pun tak betul.

Jamal, Jamal. Kau pergi uruskan masalah ko tu lagi bagus. Mohon lesen dan permit perniagaan ikut prosuder yang sepatutnya. Daripada buang masa jaja video bogel kau dan bertuala ke SUK. Tak payah bajet jadi clown sangat la Jamal. 1 Malaysia dah iktirafkan kau sebagai clown. Jangan bimbang. Takde mane-mane keturunan di Malaysia bahkan di dunia ini akan merampas gelaran itu dari kau, oke?

Kah Kah Kah!

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...