Isnin, 12 Disember 2016

Beria-Ria Najib & Rosmah Menangis Sempena Kepulangan Agong Ke Kedah, Tiada Kaitan Dengan #BuntatMeninggal.

Nakharom.

Peminat drama tv3 (sukusewelbiol) mengenakan aku tadi. Tengah sedap-sedap kutuk Najib dan Rosmah kat WhatsApp bawa bersambung ke efbi pula.

Dan aku pun upload satu gambar.


Ia disiarkan di laporan berita tadi. Dengan niat nak menyindir juga. Yelah, aku pelik dengan aksi Najib dan mama Rosmah korang neh. Sultan Kedah dah tamat penggal Agong dan akan berangkat ke Kedah. Aku tengok orang lain steady je. Tetapi Najib dan Rosmah beria-ria nagis dah kenapa. Bukanla apa sangat pun. Bukan event mendukacitakan juga. Just dah tamat tempoh bertugas sebagai Agong je pun. Perlu ke raikan keberangkatan pulang Sultan Kedah dengan tangisan airmata. Pelik pada aku.

Kemudian ada la 2 komen bercerita tentang Buntat. Aku baca dan aku rasa serba salah. Ini bukan gambar Najib dan Rosmah menangis semasa majlis istiadat kepulangan Agong ke Kedah ke macam mana? Aku tak tengok berita tu pun. Tetapi ada kawan yang tengok, snap dan share. Dan, kebetulannya ada kawan yang sahkan juga dia pun tengok berita yang sama. Jadi aku rasa lega balik.

Point aku ialah, aku tengah sedap-sedap heaven nak kutuk Najib dan Rosmah kat beberapa page fb tak pepasal terbantut disebabkan kes #BuntatMeninggal neh.

Tahu tak aku buat apa selepas baca komen Najib menangis sebab Buntat meninggal tu?

Aku laju-laju update fb untuk mendapat tahu siapakah Buntat ini. Artis ke apa. Aku syak artis la sebab artis biasanya popular dan orang peduli hidup matinya. Aku syak artis pelawak sebab namanya Buntat.

Then aku komen tanya kat wassap group khas admin KBSB.



Sebelum itu aku dengan yakinnya ;



Wtfish beb.

Beria pula aku dengan salam takziah. Sekali watak drama. Dajei bebudak neh kenakan aku. Aku dapat jawapan dari member kat fb. Siapakah sebenarnya Buntat. Nampak sangat aku ketinggalan layan drama tv3 beb.

Kah Kah Kah!

Tak pepasal terus mati langkah aku nak mengumpat aksi Najib dan Rosmah yang beria-ria menangis masa hantar Agong pula. Padahal aku dah karang ayat baik punya. Siap nak sindir lagi. Agong lepas neh dari Kelantan. Agak-agaknya Najib rasa bimbang ke macam mana. Tu ke sebabnya menangis tak hingat dunia tadi. Tak pasal-pasal peminat Buntat kacau line. Menyemak jela korang neh woi. Sila meninggal. Kami tak kenal Buntat dan kami tak kesah dia hidup ke meninggal. Go dai.

Kah Kah Kah!

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...