Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 12 November 2013

Warga Indonesia Buat Pengakuan Yang Jual Mykad Palsu Ialah Orang Malaysia..

Semakin lama semakin banyak persoalan2 yang bermain2 di minda rakyat ketika ini beb. Semalam sapa tengok berita tv3? KPN mengulangi beberapa kali secara tegas. Dengan suara yang menekan.

Saya nak cakap kad pengenalan ini palsu. Bukan di edarkan oleh JPN. Saya ulang sekali lagi kad pengenalan ini palsu. Bukan di edarkan oleh mana2 agensi kerajaan atau JPN. Saya ulang kad pengenalan penjenayah itu palsu..

Apa yang KPN nak sampaikan? KPN nak bagitau bahawa persepsi rakyat bahawa kad pengenalan warga asing = penjenayah bunuh pengawai AMBANK adalah palsu dan tidak dikeluarkan oleh mana2 agensi kerajaan di negara ini.

Owh oke.

Aku faham. Kalau betul takpe. Tapi yang aku pelik, sepalsu2 kad pengenalan depa tue pun takan sampai boleh menyerupai 100% macam kad yang ori? Yang neh aku minta PDRM jelaskan serba sedikit. Dalam setiap kad kita tue kan, ada rekod cap jari kita, betul? Disebabkan itu walaupun sesiapa mencuri kad pengenalan kita, bila dia nak buat account bank, dia akan scan cap jari dia. Sama tak rekod dalam kad pengenalan yang dia bawa tue. Kalau tak sama tak boleh la scan, betul? So yang neh scan jari dia tally dengan rekod yang terdapat dalam kad tue. Dan untuk masukkan cap jari kita dalam kad pengenalan tersebut, kita kena ada alatan dia, betul?

Hah. 

Jadi kat sini tak salah lagi bila kami syak ia melibatkan organisasi yang besar since penjenayah tersebut siap buat account bank lagi beb.

Sekarang korang baca pula pengakuan dari warga Indonesia yang juga menyamar sebagai rakyat Malaysia dan bekerja sebagai pengawal keselamatan di dalam negara ini ;



1. Dia ditawarkan masuk ke dalam negara ini untuk bekerja sebagai pengawal keselamatan..

2. IC Malaysia turut disediakan..

3. Kena bayar upah rm350

4. Orang Malaysia ialah dalang.

Perghhhh

Ini account facebook dia ==> https://www.facebook.com/arjuna.tangguh.7?fref=ts 

Dia neh pun ada dua account facebook. Satu lagi nama melayu apa tah. Agaknya itu identiti Malaysia dia kot. Mohon polis selidik hal neh dalam2 weh. Sapa dalang disebalik semua ini. Dan untuk rekod, si Arjuna neh dah hidekan atau padamkan semua perkara2 penting di wall facebook neh. Wall fb nama Malaysia dia aku tatau dia dah padam ke belum. Yang tue aku lupa apa tah.. cuma nak jelaskan bahawa PDRM patut panggil si Arjuna neh ke balai dan amek keterangan dia. Mohon dia dedahkan sapa rakyat Malaysia yang jual IC kat dia. Chelakey. Habis rosak negara ku disebabkan oleh penjenayah gila duit sampai gadaikan maruah negara tercinta..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...