Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 24 Jun 2013

Gambar2 Aktivis Serang Parlimen.. [Video Inside]

Semalam mereka bercamping. Hari neh berarak ke parlimen. Di maklum dari rakan2 yang berada di sana bahawanya Tian Chua tak turun angkat sumpah. Dia boikot.

Hehe.

Berikut ialah gambar2 ketika mereka menuju ke Parlimen untuk lakukan protes kepada SPR..











Aku tak pasti jikalau mereka akan teruskan berkhemah atau tidak di sana malam nanti.. jika mereka akan teruskan berkhemah mungkin sesuatu akan berlaku sebab PDRM dah keluarkan satu statement bahawanya mereka akan tawarkan diri membantu DBKL untuk menghalau para aktivis yang bercamping di Padang Merbok.. mungkin kah malam neh akan berlaku sesuatu?

Apa pun antara insiden menarik yang berlaku ketika peserta demo menyuarakan bantahan terhadap penipuan SPR ialah bila mana ada sekumpulan aktivis2 mendesak MP PR agar tidak mengangkat sumpah aka memboikot parlimen disebabkan SPR tidak telus dan amanah dalam mengendalikan PRU baru2 neh..

Updated ;

Menurut salah seorang rakan fb yang bercamping di Padang Merbok malam tadi, DBKL telah merampas khemah peserta2 yang berkhemah pada jam 4.30 pagi.. 

Woww..

DBKL, pagi betul korang masuk kerja? 

Hehe.. 

Lihat video ;


   

Sila tidur. Sila bermimpi. Kerana dalam mimpi YB2 PR akan mengikuti kehendak ko. Bahkan YB2 BN sekali ko boleh mimpikan begitu. Jangan lupa mimpikan pengerusi dan timbalan SPR sekali. Bukan di alam realiti oke. Sedar la diri, terima la hakikat masing2 pun.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...