Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 2 Mei 2013

Darah Dan Babi Untuk Nasruddin Tantawi.



Nasruddin sendiri cari babi, potong2 dan lemparkan kat rumah dia sendiri.  Betul tak wahai penyokong2 bn?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH


Kediaman calon PAS di Parlimen Temerloh, Nasrudin Hassan di Taman Sri Semantan di sini disimbah dengan darah dipercayai perbuatan khianat pihak tertentu.

Kejadian disedari seorang petugas yang juga pembantu calon apabila melihat kesan darah berserakan di atas lantai bahagian hadapan rumah ketika keluar rumah awal pagi ini.

Kelihatan juga satu palstik darah dipercayai dibaling dari luar pagar. Turut ditinggalkan sekeping nota bertulis 'Kau suka DAP Cina babi, Terimalah daging dan darah babi ini'.

Plastik yang berisi darah tersebut juga turut mengandungi beberapa kepala ayam.


Sementara itu pihak PAS Temerloh juga pagi ini menyedari beberapa baner dan billboard calon PR turut disabotaj dengan diconteng dengan perkataan-perkataan kesat.


Laporan polis juga telah dibuat berhubung kejadian-kejadian tersebut.

Sumber :  http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/18896-khianat-rumah-nasrudin-dibaling-bungkusan-darah#.UYHbqrXIunk

Mohon cina2 bersiap sedia tepuk tangan. Melayu sama melayu start gaduh dah neh. Ini la perangai melayu2 dari puak2 sebelah sana. Sibuk cari gaduh. Sibuk cari pasal. Lepas tue tak habis2 cakap jangan bergaduh sesama sendiri, tak baik. Padahal depa la yang memulakan semua pergaduhan2 tersebut.

Apa pun dah, korang orang cina, g tepuk tangan now, oke.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...