Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 12 Ogos 2012

Report Polis - Ini semua salah UMNO.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

LAWAK NAK MAMPOS.

Tergolek2 aku gelak tengok gambar kat bawah neh beb ;


Sumber : sini

Blogger umno menulis ;
Kurang ajo betul mamat yang buat report ni..tak bersekolah ke..alahai..asal ada masalah aje nak salahkan dan tuduh UMNO.bulan posa ni cubalah buat amalan sikit..aduhai..ni tak sikit-sikit korang buat tuduhan melulu,ntah-ntah budak korang yang buat sendiri kerana TAK PUAS hati dengan pemimpin korang yang makin lama makin teruk kepimpinannya..yang semakin hamPAS.
Tak salah pun korang nak buat report..berjuta report pun aku tak kisah..tapi janganlah korang buat tuduhan membabi buta,apa,korang ingat ahli Umno  tu samseng macam korang ke..semakin lama semakin bebal aku lihat korang ni.nak ditegur korang ni dah berusia dan dah matang..tapi rupa-rupanya tak juga.sudah-sudahlah membuat tuduhan yang tak berasas ni..pintu taubat masih terbuka.

Kah kah kah

Bengang ke der? Korang pun sama jek 2 x 5. Asal apa2 jek berlaku seme salah PR. Kita cakap pasal fakta oke. Aku tengok kedua2 belah pihak pun sama jek dalam hal salah menyalahkan neh. Yang bien salahkan pr, yang pr salahkan bien.

Sedikit dari mereka yang suka selesaikan masalah tetapi lebih ramai di antara mereka yang suka salah menyalahkan.. so nak heran apa? Korang pun buat benda yang sama.. redha je la.. jangan larh banyak bunyik.. tah2 memang dia tahu orang umno yang buat sebab tue dia report macam tue.. ko jangan nak buruk sangka lah sebab tatau citer sebenar...

Untuk keadilan bagi seme pihak yang terlibat, pe kata kita tanya sendiri tukang report dan pe kata kita suruh pdrm siasat benda neh habis habisan, tengok sapa yang jadi dalang.. amacam? Sanggup?

Kah kah kah

Psttt.. bahasa si pengreport neh bikin kepala gua pusing.. ingatkan bahasa gua yang paling teruk di dunia neh.. rupanya gua kalah dengan individu di atas.. maluuuu aku..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...