Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 25 Oktober 2011

Walkie talkie malaysia termahal cipta rekod dunia!



Ini ialah walkie talkie. Walkie talkie neh ialah ciptaan kerajaanbangangyangsukabuangduit. Walkie talkie neh mempunyai pelbagai kelebihan yang unik sesuai dengan harga nya yang sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat 

MAHAL.

Ya. Saya tahu. Ada banyak sangat. Ia kerana ia sangat mahal. Satu sangat tidak cukup mengambarkan betapa ia barang yang mahal. Perlukan banyak sangat bagi mengambarkan betapa mahalnya walkie talkie neh.

RM4,324


Harga bagi seunit walkie talkie yang telah dibeli. Ia didedahkan oleh jabatan audit negara. Hebat. Awesome. Superb. Amazing.

Harga pasaran sepatutnya ialah ;


RM1,561 


seunit.


tapi oleh kerana penjawat awam yang bertuhankan umno yang beli maka nilai harga digandakan selaras dengan pangkat yang mereka miliki. Sesungguhnya umno bukanlah orang biasa di malaysia neh. Mereka ialah amazing. Mereka pandai beli harga barang2 yang lebih murah dengan  harga yang lebih mahal. 

Kepakaran yang mereka ada itu digunakan dari tahun ke tahun tanpa ada sebarang sekatan kerana kita sedang mengalakkan industri membakolsampahkan wang rakyat malaysia. 
Disebabkan kepandaian mereka inilah world memasukkan malaysia dalam buku rekod mereka sebagai 

tukang penyelewengan yang tidak pernah dimarah oleh rakyat malaysia walaupun telah ditipu berkali2 dari tahun demi tahun dengan nilai wang berbillion2 ringgit unlimited. 

Rakyat susah takpe. Tapi jangan biar umno hilang kuasa. Kerana rakyat malaysia hanya bernafaskan umno. Sayang. Aku rupanya ada nafas yang lain. Patutlah aku tak nak undi umno.



Ameno : Berbanggalah kita.. wahai rakyat. Kita sesungguhnya rakyat yang sabar dan redha dengan penipuan.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...