Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 26 Disember 2010

Must read!! Najib tolak Allah swt!! Yahooo seronoknya!!!

Ini berita benar. Ini berita yang ramai orang melayu suka. Kalau orang islam tue saya tak pasti sangatlah. Tapi kalau orang melayu-moden-gila-dunia saya memang confident 100% mereka suka dan mereka puja. Heh

Sebagai pengampu tegar umno sampai mati, tak kesahlah walaupun pembangkang menghadiahkan kami berbukti-bukti kejahatan dan kezaliman kerajaan, kami tetap takan terima pembangkang sampai mati. Salah satu sebabnya ialah ini. Lihat di bawah ini. Lihat video ini dengan teliti. Ini adalah sebab utama. Ingat kami BODOH sangat ke nak meletakkan Alquran dan Allah swt di petak pertama apabila itu bermakna kami semua akan hilang kuasa, kekayaan, ke-enjoy-an, maksiat dan segala bagai? Owh course kami bijak, sebab tue pemimpin kami tolak Allah swt, tolak Islam dan tolak Alquran. Mudah bukan? Heh.



Jika anda menghadapi masalah untuk lihat video ini, boleh tonton di sini

Bagi memudahkan pembacaan korang, adalah di galakkan untuk masuk blog ini terlebih dahulu, supaya korang faham dari A-Z cerita ini.

Sila amek peduli apa yang MCA cakap mengenai PAS, ISLAM dan Undang2 ISLAM. Saya tak tipu. Ianya tercatat dalam akhbar. MCA menentang negara islam. Ini perkara benar. Umno juga takmo negara islam. Ini juga perkara yang benar. Chua soi lek marah sangat pasal islam dan PAS. Baca petikan ini betul2.

Dah tengok dan fahamkan? Bagus.

Terima kasih najib kerana menyelamatkan maruah sekularisme kat malaysia. Kalau takde najib dah taktahu dah puak2 sekular tue nak buat apa. Asyik kena hentam bertubi2 je. Sikit2 bagitau apa yang terkandung dalam Alquran. Sikit2 mencanang pasal Allah swt dan Islam. Uisshhh jangan, jangan umno biarkan. Jangan mimpi umno nak biarkan. Jangan harap najib nak relakan. Islam memang tak boleh mekar di malaysia. Selagi umno ada, selagi bn berkuasa, selagi mca sahabat umno sekali itu islam akan dipijak dan selagi itu sekularisme akan mengembang ke seantero malaysia.

Suka saya memetik kenyataan balas najib. Memang suka. Puak2 sekular lagi suka. Saya yakin. Lihat baik2 ya.

“Dr Chua betul dalam memperingatkan anda bahawa mereka (PAS) tidak menyerah dalam pendirian negara Islam mereka. Dan, saya pasti jika ia dilaksanakan, ia akan mengubah cara hidup anda dan memberi kesan ke atas masyarakat Cina,” kata beliau.

Nampak tak apa yang saya nampak? Rasa tak apa yang saya rasa? Enh sabar dulu.. watak sekularisme saya neh berciri2 penyokong umno. Boleh jadi rasa saya tak sama seperti apa yang pembaca semua rasakan. Berdasarkan kepada sikap penyokong tegar umno-totok-pengampu-susah-mampos saya percaya mereka puak2 umno gembira dan senang hati melihat president mereka mengutuk pas kaw2. Itulah sepatutnya perasaan mereka. Sebab apa, kalau korang baca betul2, lihat betul2 dan teliti betul2, korang akan faham bahawa apa najib maksudkan ialah,

kalau PAS laksanakan undang2 islam dan tegas mempertahankan negara islam, ianya akan memberikan kesan kepada masyarakat cina. Yang dimaksudkan oleh Najib ialah kesan positif atau negatif saya pun kurang pasti tetapi ayat dia condong seperti kesan negatif. WOW! Ini betul2 WOW!

Seorang perdana menteri malaysia yang nak ajar Obama president america untuk memerangi islamers ektremis telah mengutuk dan menghina negara islam di negara sendiri. Ini terlebih WOW dari WOW lagi!

Sebab tue saya cakap saya tak hairan apabila rosmah jadi penaung IFF. Apabila Najib merosmahmansurkan duit kerajaan sebanyak 4.5juta utk buat program rosmah, untuk bina hub hiburan malam, dan pelbagai lagi budaya sekular yang menarik.

Bagi Najib dan seluruh penyokong umno, menyebut kalimah Allah swt adalah haram bagi rakyat bukan islam tetapi memijak Alquran, memijak amanah Nabi Muhammad saw, Menghina islam dan mengejek Allah swt adalah halal 100%. Percaya cakap saya, anda bebas hina Allah swt di malaysia. Heh.

Ameno : Antara Allah swt, Najib dan umno.. herm siapa pilihan saya? Atau saya berhak memilih? Heh.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...