Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 4 Disember 2019

Yusoff Hanya Sebut Tentang Saman, Kisah Sekss Tiba-Tiba Muncul - Pakcik.

KENYATAAN MEDIA | Rakyat Malaysia akan menolak politik jijik

Saya maklum bahawa wujud akuan berkanun yang kononnya dibuat oleh salah seorang ahli keluarga saya, Muhammad Yusoff Rawther menuduh perbuatan tidak bermoral terhadap seorang ahli politik kanan. Kejadian itu sepatutnya berlaku pada 2 Oktober 2018, lebih daripada setahun yang lalu. Namun, tiada ahli keluarga kami termasuk datuknya, yang sangat dekat dengannya, diberitahu tentang insiden yang dikatakan itu.


Kami cuma maklum yang dia sebenarnya, membuat laporan polis terhadap salah seorang setiausaha politik Anwar kerana didakwa menyerangnya, dan mengambil tindakan saman sivil terhadapnya, awal tahun ini tetapi tidak ada menyebut kejadian tidak bermoral yang dikatakan itu.

Yusoff telah tersisih dari keluarga sejak datuknya meninggal awal tahun ini.

Setelah lebih dari satu tahun selepas insiden yang dikatakan itu, dan dua hari sebelum persidangan PKR, saya percaya bahawa Yusoff telah dimanipulasi oleh beberapa ahli politik demi kepentingan diri mereka sendiri. Saya fikir kita telah meninggalkan politik meliwat dengan kedatangan Malaysia Baru tetapi, sayangnya, ia terus dimomokkan lagi berulang kali. Saya yakin rakyat Malaysia akan menolak politik itu.

Mohideen Abdul Kader
Saudara Late S M Mohamed Idris

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...