Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 12 Januari 2017

Songlap Duit MARA Untuk TRW, Annuar Jawab TMJ - Kerana Dia Kawan, Saya Maafkan Je La Kesilapan Itu..

Sebelum ini TMJ telah mempersoalkan Annuar Musa yang dikaitkan dengan dakwaan menyalahguna peruntukan kerajaan bagi tujuan tajaan sukan sedangkan dalam keadaan ekonomi yang tidak menentu sebarang wang rakyat haruslah dibelanjakan dengan berhemah dan sesuai dengan keperluannya.

Lihat sini untuk episode satu.

Beberapa portal berita tempatan kemudiannya cuba mendapatkan pandangan Annuar Musa. Dan antara yang terawal melaporkan respon Annuar Musa berhubung dakwaan tersebut ialah Malaysiakini. Menurut Malaysiakini Annuar Musa hanya memberikan respon ringkas di WhatsApp yang berbunyi begini; "perlukah saya balas hujah-hujah bodoh?".

Namun nampak gayanya netizens dan penyokong-penyokong TMJ tidak berpuas ahti dengan respon tersebut. Lalu diasak dan dikritik Annuar Musa menerusi ruangan komen.

Annuar Musa agaknya kerana digasak untuk menjawab akhirnya tampil memberikan jawapan tentang dakwaan oleh TMJ itu dan dibawah ini ialah jawapan dari Annuar Musa berhubung dengan isu yang dibangkitkan oleh TMJ.


Annuar Musa menafikan dakwaan penyelewengan yang melibatkan dirinya dan meminta sesiapa sahaja boleh menyemak jika keterangannya adalah benar atau sebaliknya.

Dalam pada itu, Annuar Musa turut menyatakan dia telah memaafkan kawan-kawan yang telah melakukan kesilapan. Kerana mereka kawan-kawan maka Annuar Musa enggan membiarkan hal tersebut berpanjangan.

Jangan tersalah pendrive, get your fact correct please, pesan Annuar Musa sebelum mengakhiri kenyataan. Untuk rekod, sebelum ini TMJ mendakwa wujudnya salahguna kuasa menggunakan wang rakyat bagi menaja TRW. Ia ditulis oleh TMJ di fb Johor Southern Tigers dan posting berkenaan kini dikongsikan lebih dari 15,000 kali ketika ini.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...