Khamis, 3 September 2015

FB Pembaling Mercun Tersebar.


Siap berselfie lagi selepas ditangkap kerana melakukan provokasi terhadap pendemo2 BERSIH4.

Oke. Sekarang pengguna media sosial dok giat sebarkan fb individu di atas. Nama fb tok ketua.

Link -->  https://www.facebook.com/suhaimi.tokketua?fref=ts

Saja aku godek2 FB dia, aku dapati dia neh memang tak suka dengan orang cina.


Tu dia. Semangat nak belasah cina tak kesampaian siap buat cerita sedih dalam fb lagi. Macam orang gila. Tak pun dia memang orang gila. Bila dah kantoi mana ada UMNO ke apa ke nak tolong. Merana la kau seseorang kena dakwa. Itula sapa suruh buat kerja bodoh.

KAH KAH KAH


Memang sah puak2 neh penyokong UMNO. Diresapi semangat racist oleh pimpinan itu yang sampai berjihad baling mercun kemudian mengucap bila dah kantoi. Geng songkok tinggi.

Tengok fb dia ada anak, ada bini. Mesti anak2 dia malu dapat bapak macam neh.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...