Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 24 September 2014

Gambar Hasan Ali Tengah Sakan Lobi Azmin Ali.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Woit. Bukan parti PKR tue jahat nak mampos ke? 

Pelik la aku dengan geng2 anti PR sejak dua menjak neh. Kemain lagi kau. Dok mengendeng2 kat Azmin. Sejak semalam sampai ke hari neh tak henti2 media arus perdana laporkan isu Azmin.

Semua pemimpin2 pembangkang yang lain dah meninggal ka?

Pemimpin2 BN semua dah pupus ka?

Awat depa nampak Azmin aje?

KAH KAH KAH

Macam celaka.

Media melobi. Hasan Ali pun melobi sama.


Ini apa yang dia dok harap ;

Pertubuhan Jalur Tiga (JATI) sedia memulakan jalinan kerjasama dengan Menteri Besar baru Selangor, Mohamed Azmin Ali dalam usaha mempertahankan Islam, Melayu dan institusi raja di negeri ini.
Presidennya, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali memaklumkan, dia tertarik dengan lafaz Ikrar Aku Janji Menteri Besar khususnya dalam tiga konteks berkenan isu berkenaan dan berharap ia dapat dilaksana sebaik mungkin.
“Sebagai Presiden JATI Malaysia, kita akan berikan kerjasama sebaiknya dan kerjasama itu diberikan sekiranya Yang Amat Berhormat betul-betul serius dan punyai kekuatan serta sokongan daripada semua pihak untuk menjamin bahawa Islam, Melayu dan institusi raja itu dapat dipertahankan,” jelasnya kepada Astro AWANI selepas Istiadat Angkat Sumpah Menteri Besar di Istana Alam Shah, di sini, hari ini.
Sehubungan itu kata Hasan, satu pertemuan akan diatur bagai membincangkan hal tersebut dengan lebih lanjut.
“Saya ada bagitau dia (Azmin) tadi, bahawa kita akan adakan satu pertemuan dengan pemimpin-pemimpin JATI untuk bincangkan dengan lanjut di mana tempatnya kami di JATI yang memang dah lama dalam ketiga-tiga bidang ini,”
“Kalau dapat dijalinkan satu hubungan baik demi Islam, Melayu dan institusi raja akan berikan faedah dan manfaat terbaik kepada Selangor dan rakyat negeri Selangor”, katanya. -Awani-
Aku tak faham.

Bukan kah ikrar yang sama dilafazkan oleh mana2 menteri besar lantikan Selangor? Bukan la Azmin mencipta ikrar yang baru pun. Kan?

Apa beza ikrar yang keluar dari mulut TSKI berbanding Azmin sampai special sangat layanan Hasan pada Azmin?

Sanggup pula p upacara lantikan menteri besar.

Anwar dan Wan Azizah pun tak hadir. Si Hasan Ali plak hadir padahal bukan rapat pun.Tetiba je muncul kat majlis tue siap bercakap depan wartawan lagi. Apahal dia?

KAH KAH KAH

Gasak la kau Hasan Ali. Aku nak gelak aje.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...