Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 25 November 2012

Papan Iklan Kempen Pakatan Rakyat Ditumbangkan.

Laa..

Orang nak beriklan pun lue kecoh ka? Guna duit lue meh? Apa pun tak boleh orang yang jahanamkan billboard kat bawah neh.


Billboard neh dah dirosakkan. Secara jelas dan fakta aku tatau siapa yang tumbangkan walaupun spekulasi yang tersebar confirm menyatakan ini kerja pihak disebelah sana. Aku tatau la sapa punya angkara tapi orang tue sakit jiwa gamaknya.
 
Ingat murah kos nak pasang papan iklan?

Ini kempen cara baru PR dan ia memakan kos tertentu oke. Yang pasti seme nya bermodal dan jangan la sibuk rosakkan barang orang. Ingat orang petik duit dari pokok ke apa untuk buat kempen2 gini? Dah la ko kawal tv apa seme. 

Btw, aku nak tanya juga kot2 ada orang nampak dan perasan ka kejadian di atas. So sesiapa yang saksikan kejadian tersebut boleh la tampil jadi saksi kejadian. Nak gak aku tahu sapa yang musnahkan billboard ini. Sementara tue geng2 PKR maybe akan pasang balik. Ini lokasinya di lebuhanraya utara - selatan = PLUS highway.

Dan kalau boleh pasang lebih banyak macam billboard di atas. Lagi banyak lagi bagus. Oleh kerana PR tak dapat masuk tv maka kita akan tvkan seluruh jalan2 di malaysia. TV ini dorang tak payah buka karen ke apa.. tahu2 jek dorang dah terdedah dengan kempen PR.. dan seterusnya tergerak ahti untuk vote pr. 

Ini yang seme pimpinan kena tiru. Lebih cantik buat manisfesto dan gerak kerja yang dicadangkan selepas menang PRU lagi menarik. At least dorang leh banding apa visi pr berbanding bn, oke?  

Sumber : sini

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...