Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 13 September 2011

Video terima kasih kerajaan sebab tangguh cukai prepaid.

Cukai

prepaid

cuma

tangguh 

bukan

mahsuh

tapi

kenapa

perlu

nak

terima

kasih

pada 

kerajaan

pula?

Aku dah agak dah benda macam neh confirm keluar tv3. So saja aku bersedia dengan kamera untuk rakam babak yang lucu bagi aku. Aku takmo kutuk memana watak yang mengucapkan terima kasih kepada kerajaan dalam video neh. Pasal aku tak kenal dorang sapa. Lagipun aku tak pasti situasi dorang macam mana. So tak perlu larh nak mengutuk2 benda yang tak sahih. 

Cuma benda yang sahih je aku nak komplain. Macam biasa, tv3 sekali lagi paparkan komen 1malaysia yang ada 3 kaum yang memberikan penghargaan kepada kerajaan dalam isu topup neh. Yang aku tak boleh blah ialah benda neh dicanangkan gah bagai macam larh cukai prepaid tue hapus terus. Padahal ia cuma tangguh je. 

Kalau larh aku berpeluang muncul di tv3 dalam slot buletin utama yang juga impian aku, confirm aku akan cakap kerajaan neh bodoh piang. Sendiri buat keputusan sendiri tangguh dan sendiri suka ahti bila orang puji diri sendiri prihatin. Tak ke itu nama nya bodoh piang? Maaflah kerajaan, kerana di negara neh ada rakyat jujur macam aku. Sekian.

Tengok video bawah neh yer 
 


Kalau video gagal loading klik sini.


Ameno : Bodek 1malaysia. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...