Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 2 Februari 2011

Awas!! Gmail akan di hack!!!

Saya nak inform kepada pembaca2 di luar sana agar berhati2 dengan taktik para hackers yang cuba menggunakan pelbagai taktik untuk mengodam email anda untuk tujuan tertentu. Lihat bukti kat bawah neh ;



Ini dia antara taktik yang digunakan untuk merampas email kita. Bagi seorang blogger dan aktivis pakatan rakyat sudah tentulah ramai yang bercita2 untuk mengodam acc saya bagi mendapatkan beberapa maklumat yang konon nya sulit. Heh

Sebenarnya tiada maklumat sulit dalam acc saya. mungkin mereka berniat nak melumpuhkan acc fb dan blog saya.. boleh jadi nak merampas group2 fb saya.. itu antara sebab2 yang saya boleh fikirkan sekarang.. tetapi berbeza orang berbeza pula tujuan hacker ..

Apa pun jangan lah reveal maklumat2 macam neh kat sesiapa pun. Maklumat mengenai acc bank pun sama. Sesetengahnya akan buat paparan muka laman palsu.. untuk korang masukkan password [bank acc] lepas tue taw2 je duit korang hilang.. fuhhh dasat beb.

so please la berhati2 ya.

Ameno : nak update pasal mesir.. lambat skett

Share this

4 Responses to " Awas!! Gmail akan di hack!!! "

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...