Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 13 Jun 2019

"Kali Pertama Kami Buat Di Hotel Grand Continental..," Haziq Tampil Dengan Pengakuan Berani Mati, Kaitkan Hilman Sebagai Messenger Azmin..

SEMASA | Secara ringkasnya Haziq Aziz menyatakan;


👉 Saya kini mulai meragui samada kerajaan Pakatan Harapan benar-benar mahu melakukan proses reformasi keadilan apabila kurangnya sokongan yang saya terima selepas membuat pengakuan bersumpah telah melakukan hubungan ranjang bersama Azmin Ali pada 11 Mei 2019.

👉 Tun Mahathir telah menuduh saya membuat agenda politik. Saya takut dan satu-satunya 'ketenangan' yang saya terima apabila anda (merujuk kepada Azmin Ali) menghantar Hilman untuk berjumpa di Zest Restoran di Marriot, Putrajaya yang saya tunggu selama satu jam pada hari itu bagi memujuk agar saya menafikan semua perlakuan dalam video viral itu adalah Azmin Ali. Dan saya perlu melakukan pembohongan bagi Azmin (menyelamatkan).

👉 Saya dipaksa untuk melakukan pembohongan. Saya meminta untuk bercakap (berunding) dengan keluarga saya dan ini membuatkan beliau marah. Selepas saya enggan (berkompromi untuk melakukan pembohongan), dia membuat ugutan dan mengatakan hal tersebut akan diselesaikan dalam masa 48 jam samada saya menolongnya melakukan penipuan ataupun tidak.

👉 Ia menyedihkan saya kerana Azmin Ali lelaki yang saya sanjungi telah memilih untuk mementingkan dan menyelamatkan dirinya sendiri berbanding mengakui kesalahannya. Saya menyedari anda orang yang sakit kerana hanya anda yang tergamak rakam video untuk simpanan peribadi selepas menjemput saya di bilik hotel anda dalam semua jenis program.

👉 Kali pertamanya di Grand Continental, Kuching pada 3 tahun lalu. Kemudiannya di Pullman, Kuching ketika pemilihan parti Oktober lalu. Kita lakukan sekali lagi di Grand Hyatt, Kuala Lumpur. Ketika itu Azmin sebagai Menteri Pengiring kepada Sultan Brunei dalam bulan Mac. Dan terbaru di Fourpoint, Sandakan.


👉 Saya bimbang lebih banyak video akan keluar. Dan kemewahan yang anda dapati sebagai Menteri akan hilang sementara itu masa depan saya pula hancur musnah.

👉 Azmin bahkan mendapat sokongan penuh dari Perdana Menteri meskipun siasatan rasmi belum bermula.

👉 Hanya kebenaran sahaja yang boleh membebaskan saya sementara itu keselamatan saya dan ahli keluarga mungkin terancam.

👉 Saya berharap orang ramai dapat melihat anda sebagai siapa anda sebenarnya - pemanipulasi dan mempunyai pengaruh yang besar bersama-sama budak-budak anda; Hilman, Afif, Zuraida dan mereka yang berada dalam kelompok yang sama, dimana termotivasi dek sikap tamak dan gila kuasa.



Pengakuan oleh Haziq ini disiarkan menerusi Facebooknya pada jam lebih kurang 11 pagi.

Setakat ini lebih dari 300 pengguna telah mula berkongsikan di dinding Facebook masing-masing. Sementara itu Haziq menerima pelbagaib respon menerusi maklum balas di ruangan komen. 

Ada yang menyokong pendedahan tersebut. Dan ada yang mengutuk Haziq sebagai penyebar fitnah dan memalukan kaum lelaki. - 13 Jun 2019.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...