Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 15 Ogos 2013

Saya Bayar Gaji Anak Saya, Bukan Kerajaan - Nazri Aziz.

Logik ke?

Alasan ini boleh ka kita percaya dan terima begitu saja? Dia dilantik bekerja dengan kementerian Pelancongan, dan dia tidak dibayar gaji oleh kerajaan sebaliknya dibayar gaji oleh Nazri Aziz selaku menteri kepada kementerian pelancongan?


Nazri Aziz juga dipetik berkata ;
Tourism and Culture Minister Datuk Seri Mohamad Nazri Aziz has said his son was not on the government payroll though he is listed as a “special assistant”.
Nazri said he paid Muhammad Nedim Nazri to carry out youth activities in his constituency.
“I can call him errand boy or office boy, if that would please people. I am paying him, not the government,” he told The Malaysian Insider today.
“Obviously someone young has to be doing it. I don’t want an Umno Youth person doing it as I am trying to reach as many youngsters as possible. So I asked him and I am paying him for it from my own pocket,” said Nazri who said Nedim is not an Umno member.

Rujukan :  http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/nazri-aziz-says-son-not-on-government-payroll-works-for-him

Maaflah. Aku tak rasa orang akan terbeli dengan alasan macam neh. Melainkan ada bukti konkrit yang kerajaan langsung tak keluarkan duit satusen untuk bayar gaji anak dia yang terang2 terbukti memegang jawatan dalam kerajaan.

Pendapat aku, kalau Nazri Aziz bayar gaji anak dia, tak sepatutnya nama anak dia listed dalam website kementerian. Itu bukan jawatan lantikan dalam kerajaan maa..

Tapi bila nama listed dalam website kementerian pelancongan, tak mustahil la automatik kita akan anggap dia tue sebahagian dari kakitangan kerajaan yang dibayar oleh kerajaan.

So siyes, aku tak boleh hadam alasan dia neh.

Dan lebih siyes, aku tak rasa mana2 pembangkang totok akan mampu hadam alasan tersebut..

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...