Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 1 Februari 2013

Surat arahan larangan ceramah politik tersebar.

Wow.

Korang tengok dulu surat kat bawah neh geng ;



Surat arahan ini dikeluarkan oleh err timbalan pengerusi apa tah. Aku takley baca. Sekarang neh aku cuma nak kan pengesahan jek. Adakah surat ini surat original? Jika ya maka apa sebab nya peneroka2 ini kena melarang ceramah politik di kawasan mereka?

Jika rasa parti pembangkang tak boleh masuk ke felda, kenapa tidak keluarkan perintah mahkamah menghalang kemasukkan krew mazlan aliman memasuki felda untuk sampaikan ceramah politik? Gunakanlah kuasa undang2.

Surat macam neh tiada kuasa.

Peneroka tak tertakluk kepada mesti patuh arahan tersebut.

Kalau peneroka langgar larangan so what? Adakah ko nak hukum dorang? Masukkan dorang dalam penjara?

Jadi, gunakan undang2 jika kau rasa ko hebat. Kita lawan guna undang2. Tengok siapa yang boleh masuk dan siapa yang tak boleh masuk.

Menghalang pakatan rakyat memasuki felda untuk berkempen membuktikan BN tidak yakin. Mereka tidak yakin dengan hujah2 mereka. Jadi daripada biarkan PR menyebarkan hujah2 dari PR elokla di halang terus PR dari memasuki felda. 

Once jika orang2 felda ternampak dan terdengar hujah2 PR mungkin FELDA bukan kubu kuat BN lagi. Kerana ini la satu2 nya tinggalan UMNO BARISAN NASIONAL apabila yang lain mula bertindak bijak dengan memalingkan muka mereka dari pemerintahan korupsi.

Bai. 

Sumber gambar : sini

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...