Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 25 Ogos 2012

Video Lokasi Persembunyian Suspek Bakar Kekasih Ada Bendera PKR !!!

 

Setelah diteliti panglima ternampak bendera PKR dalam video di atas... Di lokasi persembunyiaan pembunuh kejam yang tergamak membakar kekasihnya yang kini koma sebelum ditahan sedang khayal dadah dan juga ada botol arak kelihatan di sana.

Adakah ada kaitan suspek bunuh kekasih yang baru ditahan polis dengan PKR
kita tidak pasti...

Kita tidak menafikan ahli PKR sebelum ini memang agak kasar dengan bergaduh sesama sendiri semasa mesyuarat parti, selain ganas dengan menyertai Bersih 3.0 yang berakhir anggota polis hampir terbunuh dipukul semasa perhimpunan yang dianggap haram tersebut. -PPC-

Cisssss

Ko sendiri yang mengaitkan suspect dengan PKR lepas tue ko cakap ko tak pasti pula suspect tue ada kaitan dengan PKR? Apa benda tah lue merepek neh. Sapa yang pongpang2 pasal ada bendera PKR dalam video di atas? Ko juga. 

Sapa yang pongpang2 cakap ahli PKR kasar? Ko juga. Lepas tue siap nak kaitkan dengan PKR. Hadoiiiii...  kalau tengok keadaan rumah pun macam rumah tinggal. Tah2 tue bendera PKR yang tertinggal time orang dulu2 dok situ. Itupun nak jadikan isu. Haizzhh..

Tapi takpe lah.. oke juga cara blogger umno neh. Nanti aku ternampak penjenayah yang menyorok kat rumah yang ada kaitan dengan bn or umno, boleh buat artikel balas. Time tue kita tengok larh respon dorang camne. Mao terbalik dunia memekik tuduh aku suka cakap benda merapu. Tapi tengok sapa yang mulakan dulu? Aku ke ko?

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...