Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 21 Ogos 2012

Gambar yang buat Najib Razak terkantoi.


Najib wasatiyah marah karang. Kenapa korang buat event macam neh lepas tue letak muka najib kat belakang? Adoiiiiiii tak pasal2 najib pening kepala nak fikir masalah cam gini. Kang tak pasal2 dia kena muncul buat iklan kat tv explain pasal gambar neh pula. Susahkan najib betul larh orang2 bien neh. Tak fikir ke najib asyik cakap pasal wasatiyah, islamiah dan pelbagai lagi yang islamik sejak akhir2 neh?

Tak fikir ke yang sepatutnya yang buruk, jahat, lucah, seksi dan blablablabal seme tue harus ada kaitan dengan aku, pr dan bersih?

kah kah kah

Korang tengok tak iklan raya najib kat tv baru2 neh? Bagi aku benda tue kelakar. Kelakar gile mesej iklan tue. Beria2 plak tunjuk muka buat kerja. Padahal kalau ko tak hingin takde sapa pun nak suruh ko jadi piem. Bercerita pasal jawatan ko seolah2 ia macam ko tue bertanggungjawab sangat dan macam rahmat buat rakyat jelata bila ko jadi piem?

Puiiii

Ko akan rasa jawatan piem tue disaster di dunia dan rasa macam neraka di akhirat. 

Sebab?

Aku ialah orang malaysia dan aku akan realisasikan impian tersebut. Itu yang ko akan dapat selepas umno dan bn mendisasterkan hidup aku dan berjuta2 rakyat malaysia di dunia neh.

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...