Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 21 Mei 2012

Datuk Jamal pemilik ferrari lelong tapak demo bermula rm2,000 setapak.

kah kah kah

Oittt jangan jadi bahlol woittt

Datuk tue ada ferrari. Dah kaya makin kaya. Buta2 jek kena tipu dengan datuk neh. Kesian lahai rakyat malaysia yang bakal termasuk dalam perangkap datuk ferrari neh beb. Siyes. 

Baca kenyataan dia yang aku petik dari malaysiakini sebentar tadi ;

Penganjur demonstrasi 24 dan 25 Mei di hadapan kediaman Datuk S Ambiga akan melelong tapak perniagaan di lorong tersebut bermula pada harga RM2,000.

NONEPengerusi Majlis Bertindak Peniaga-peniaga Kuala Lumpur Datuk Jamal Md Yunus berkata lelongan itu untuk menampung kos mereka untuk menganjurkan demonstrasi berkenaan.
Katanya, mereka juga akan memohon kepada Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) untuk demonstrasi dengan membuka gerai tersebut.
Kataya lagi, mereka akan tetap meneruskannya tindakan demonstrasi di hadapan kediaman pengerusi bersama BERSIH itu walau tanpa kebenaran DBKL.

Nampak muka datuk tue? Nampak kan? Tengok lah muka dia betul2. Dan selepas tue baca lah posting kat sini pula. Itulah identiti sebenar datuk neh. 

Dorang neh stock orang2 kaya. Stock kroni2 umno. Sebenarnya takde kaitan dengan peniaga2 di kl tue. Tapi mungkin ada yang terpedaya sehingga terbeli tapak tersebut. Moga2 janganlah sampai macam tue. Kesian orang melayu. Yang tipu dorang orang melayu juga. Nak kaya punya pasal.

kah kah kah

Sengal siot. Siap amek untung atas angin lagi. Suka2 jek nak lelong tapak yang sah2 bukan milik lue. 

Ameno : Ini terang terangan satu penipuan der.




Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...