Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 24 Februari 2011

Anak ayah pin pelajar cemerlang..

Aku tertarik betul baca berita neh. Berita yang aku dapat dari portal maxis. Macam tak percaya tetapi itulah realiti. Agaknya itulah kata orang bahawa iman tak boleh diwarisi. Walaupun keimanan ayah pin tue pelik sket.. tetapi tak berjangkit pula kat anak dia.. Alhamdullilah..




Kejayaan anak ayahpin sebenarnya turut dikongsi oleh seorang pelajar yang lain. Nak tahu apa yang menarik kat pelajar tersebut? Dia tidak boleh melihat sepertimana aku dan kita semua yang sedang membaca artikel ini. Fuhh.. orang yang tidak boleh melihat pun  beria-ria berusaha untuk ubah nasib dan berusaha untuk mencari ilmu.

Alangkah malunya kalau manusia yang sihat sempurna fizikal macam kita tak berusaha untuk mengubah nasib dan mencari ilmu.. betul tak?

Apatah lagi mensia-sia masa untuk perkara yang tidak berfaedah.. 

Namun ada satu kemusykilan di ahti aku.. perlu ke media dedahkan bahawa dia anak kepada ayah pin? Apa relevant nya perkara tersebut kepada kita masyarakat malaysia..? Aku rasa tak perlu kot.. tak penting mana pun sapa anak ayah pin tue.. asalkan anak dia tak mengikuti jejak langkah bapa dia cukuplah..

Ameno : Jika yang buta boleh berjaya.. apatah lagi yang bukan buta.. kan?

Artikel ini telah di edit pada 24 feb disebabkan saya baca tak betul.

Share this

5 Responses to " Anak ayah pin pelajar cemerlang.. "

  1. hmm..rasenye yg cacat penglihatan tu bkn anak ayah pin..tp org lain..hrp ade pmbetulan utk tdk mngelirukan org lain...

    BalasPadam
  2. tu la pasal...aku ingat anak ayah pin yg buta, tp org lain daa.... 2kali aku baca artikel tu...huhu
    betulkan ek....

    BalasPadam
  3. Terima kasih kepada rakan2 yang mengesan kesilapan di dalam artikel ini. saya pada awalnya pun ingat anak ayah pin. rupanya saya salah baca. terima kasih banyak2 dan teruskanlah membetulkan kesilapan saya pada masa akan datang. tq

    BalasPadam
  4. lepas ni kita boleh minta anak dia slow talk.
    harap harap lembut hati Ayah Pin.

    BalasPadam
  5. hmm..rasenye yg cacat penglihatan tu bkn anak ayah pin..tp org lain..hrp ade pmbetulan utk tdk mngelirukan org lain...

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...