Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 30 April 2013

Marina Mahathir Berkempen Untuk Dr.Dzul

Wow.

Menarik.

Yang membuatkan ia jadi menarik bukan kerana Marina tue sokong Dr.Dzul. Sokong Pakatan Rakyat. Tetapi yang membuatkan ia menjadi menarik sebab Marina tue anak Mahathir. 

Hehe



Dalam tubuh badan Marina ada darah Mahathir. Dorang anak beranak oke. Tetapi apa yang membuatkan Marina untuk tidak menyokong BN tetapi prefer Pakatan Rakyat?

Tidak bersyukur kah dia?

Tidak berterima kasih kah dia?

BN kot. Bapa dia pegang Malaysia 22 tahun. PM paling lama dalam sejarah Malaysia. So apa lagi yang dia tak dapat? Dia dapat macam2 kesenangan yang wujud di dunia neh sejak bapa dia terlibat dalam politik. 

Tak pernah hidup susah.
Tak pernah hidup melarat dan merempat.
Tak pernah fikir macam mana nak bayar ansurans rumah dan kereta.
Tak pernah fikir ahh malas la nak bayar toll.
Tak pernah fikir semua benda mahal kot di dunia neh.
Tak perlu susah payah mengharungi pelbagai dugaan hidup yang melibatkan DUIT.
Tak perlu fikir pasal masalah kewangan.

So apa yang menyebabkan dia tidak menyokong BN tetapi prefer kepada PR? Mungkin dia nampak sesuatu yang ramai penyokong2 BN tak nampak. Yang mana pemimpin2 BN pun tak nampak. Memetik serba sedikit kata2 Abu Nawas [Mohon jangan claim royalti oke] ;

Penyokong BN pun mangsa.
Ahli2 BN pun mangsa.
Rakyat pun mangsa.
Kita semua adalah mangsa kepada satu sistem kapitalis yang diusahakan dan dijanakuasakan oleh BN.

Kalau pada hari neh kita tidak bersatu, sesama kita, sesama rakyat berpecah belah, penyokong2 bn dan penyokong2 pr, maka kita akan sentiasa dipergunakan dan sentiasa menjadi mangsa politikus2 yang rakus. Jangan hidup dengan jadi perisai pemimpin beb. Mungkin dapat duit. Tapi seberapa lama la duit tue dapat bertahan. Dan sebesar mana la duit tue mampu mengcover kesedihan2 dan penderitaan2 yang dialami oleh saudara2 kita yang tertindas di luar sana.

Cukup.

Pangkah Pakatan Rakyat. Pakatan Rakyat buat masalah, kita tikam. Pangkah yang lain. Pangkah sesiapa saja janji mereka buat kerja. Simple as that. Oke.             

Harakah Daily Di Hack.

Pagi tadi. Jam 3 pagi. Yang si hacker pun bingai. Ko kalau dah sampai boleh tembus ke bahagian masukkan content kenapa tidak ko buat siang2?

Baru la ramai yang sedar. Dapat la juga ko jadi famous kan. Sebab berjaya tembus harakah daily. Lepas tu masukkan artikel yang mempunyai double meaning. Fakta la. Bukan auta. Supaya team harakah tak perasan dengan cepat bahawa sistem mereka telah diceroboh oleh orang luar.

Ini tidak. Artikel merepek je ko letak. Yang semua orang boleh perasan dengan mudah. Dasar hacker yang bingai.

Kah kah kah

Apa pun benda neh bagus juga untuk harakah. Tingkatkan lagi kawalan keselamatan web masing2. Menjelang pru neh memang laman web pro pakatan rakyat akan menjadi mangsa serangan cyber. Antaranya Malaysia Kini dan Keadilan Daily.

Dan untuk si hacker yang hack tu pula. G bunuh diri ah. Tak mencabar langsung serang harakah dengan isu seks. Macam takde hujah2 yang berfakta untuk balon pas je.

Memalukan oi.

Kah kah kah

Isnin, 29 April 2013

Gambar PAS Cetus PROVOKASI Tersebar !!!

Teruk no perangai orang2 PAS neh. Hapa pun tak boleh.

Rujuk gambar kat bawah neh geng.



Buruk perangai.

Perangai buruk.

Buruk perangai.

Perangai buruk.

Sampai tergelak2 wanita2 BN dibuat oleh pemuda2 PAS. Mesti korang ohsem sangat kan? Yelah, kata nak ajar bergambar. Bukan nak ajar gaduh. Provokasi betul la. Sebab tue la depa tergelak2. Tak jadi marah walaupun kena provoke kan? Pfttt.

Dah g sebarkan ramai2. Sebarkan perangai buruk PAS neh. Hapa la nak jadi weh.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Sumber :  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=602882189724454&set=a.308676682478341.85496.308257822520227&type=1&ref=nf

Penyokong BN Bakar Pusat Daerah Mengundi Di Kedah?

Tiga sub PDM itu adalah di Kampung Manggol di Malau dan Kampung Gelang Pasir di Kepala Batas iaitu dalam kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Jitra serta di Kampung Machang, Pulau Nyior dalam DUN Bukit Kayu Hitam.

"Ada kawan saya mai (datang) rumah beritahu ada kebakaran di tempat kami. Bila sampai sana api marak dan saya bersama lima rakan lain bertungkus lumus padamkan kebakaran daripada terus merebak ke seluruh khemah," katanya kepada pemberita ketika ditemui di tempat kejadian hari ini.

 
Antara peralatan yang dibakar adalah bendera BN, empat meja, kabel elektrik, 1,000 poster calon BN dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak serta 1,000 risalah aku janji BN Kedah yang dianggarkan melibatkan kerugian kira-kira RM2,000.  


Haslis berkata beliau percaya perbuatan itu dilakukan penyokong parti pembangkang berdasarkan maklumat yang diterima oleh seorang rakan yang kebetulan keluar pergi kerja ketika itu.

"Ada seorang rakan keluar pergi kerja di Alor Setar. Dia ada nampak dua lelaki naik motosikal yang ada logo parti pembangkang dikatakan berkeliaran di kawasan itu. Saya syak ini perbuatan mereka," katanya.
 
 — Bernama

Sebab depa guna istilah PEMBANGKANG kan. Di kedah PEMBANGKANG = BN tau. Kalau nak di ikutkan buat masa sekarang 

PEMBANGKANG

dan

KERAJAAN 

Tak wujud. Sebab tempoh berkempen untuk menghadapi PRU. BN dan PR bukan la kerajaan mahupun pembangkang. Parlimen dah dibubarkan dah. PRU nanti 5 mei. Sekarang tengah persediaan untuk memilih kerajaan dan pembangkang baru. Tapi mungkin ada ahli2 BN tak tau benda tue. Dorang lebih banyak habiskan masa untuk buat kerja2 parti sampai takde masa nak kaji benda2 gini. Kesian. Takpe. Kita bantu la mereka mendapatkan info seberapa banyak yang boleh untuk diserapkan ke dalam akal dorang tue.

Helping is caring too oke.

KAH KAH KAH

Tapi oleh kerana PEMBANGKANG yang disebut2 sebagai pensabotaj bilik PDM di atas, maka secara automatiknya dapatkan kita fahami ialah ahli2 BN sendiri sanggup mensabotaj bilik PDM tersebut. Apa la nak jadi. Mohon POLIS cepat2 tangkap PEMBANGKANG di KEDAH tue. Makin menjadi2 plak perangai. Kacau parti lawan, kacau parti sendiri. Apa pun tak boleh la depa neh kan. 

KAH KAH KAH
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...