Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 17 Jun 2019

Akibat Membodek Azmin Kaw-Kaw & Mengubah Fakta, Pimpinan PPBM Sekolahkan Syed Saddiq.

POLITIK |Menteri Belia Dan Sukan, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman 'disekolahkan' pimpinan tertinggi PPBM, Rais Husin berikutan membodek Azmin secara keterlaluan baru-baru ini.

Syed Saddiq yang menulis surat terbuka kepada Azmin itu dilihat mengubah beberapa naratif asal penubuhan Pakatan Harapan sehingga ditegur Rais Husin.


"Syed Saddiq, ini ialah naratif yang baru. Naratif yang asal dan sebenar-benarnya ialah; Azmin mahukan Pakatan Rakyat melebihi Pakatan Harapan. Azmin juga tidak pernah menyokong Tun Mahathir sebagai Pengerusi Pakatan Harapan ataupun pencalonannya sebagai Perdana Menteri sebelum PRU ke 14. Kebenaran perlu dinyatakan sebagaimana ia berlaku. Tolonglah," katanya dalam kenyataan itu. 


Syed Saddiq dilihat mendiamkan diri dan tidak membalas kenyataan itu.

Untuk rekod, Syed Saddiq menulis surat bagi memuji kepimpinan Azmin Ali dan pengorbanan Menteri Ekonomi itu bagi merealisasikan kewujudan Malaysia Baru.

Syed Saddiq juga mendakwa kemungkinan besar video skandal yang membabitkan Azmin Ali itu sebagai palsu dan satu percubaan bagi membunuh karier politik Azmin Ali dan perkara itu hanyalah dilakukan oleh seseorang yang bersikap pengecut. - 17 Jun 2019.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...