Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 25 Oktober 2015

Berita Zahid Minta Muhyiddin Keluar UMNO Dipadamkan Dari BH Online - Kenapa Agaknya?

Dah kena sound kot?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Aku antara yang baca berita tersebut. Ada dalam sejarah google aku. Aku baca kat twitter ada orang tweet yang berita berkenaan telah dipadamkan oleh BH. Then aku laju-laju buka history untuk check. Betui ka kena padam ke apa.

Then memang sah kena padam.

Dia tulis apa ko tahu bila kau klik link tersebut ==> http://www.bharian.com.my/node/91828?m=1

PAGE NOT FOUND.

Kesilapan dalam pemberitaan adalah perkara yang memang berlaku. Pembetulan ialah perkara yang patut.

Aku tak nafikan sebagai manusia apatah lagi syarikat media seperti BH kadang2 melakukan kesilapan tetapi aku macam confuse sikit bahkan aku rasa orang yang baca berita tersebut pada sebelum neh pun akan merasa confuse juga serba sedikit.

Betui ka BH tersalah lapor (agakan aku la pasai tu depa padam). Ka ada something berlaku yang memaksa BH terpaksa padam.

Lihat laporan berita yang dimaksudkan. Kredit pada Nyonyacyber. Ini yang dia sempat screenshot. Aku sendiri tak screenshot cuma setakat baca aje sambil berkata dalam ahti. "Ini la modal kau Zahid. Asal tak setuju je, sila keluar. Sila keluar. Jadahnya tah".


Alih-alih berita tue dah tak boleh dibaca dah sekarang.

Kalau ada rakaman video best juga. Betul ka Zahid halau Muhyiddin macam tu. Kalau betul dan BH padamkan.. maybe si dia tengah nak bermain playsafe kot. Nak tunjuk over pun payah. Kapal dia sekarang bukan kah semakin karam.. so nak lebih-lebih pun kena fikir dulu masa-masa mendatang untuk survive macam mana.. apatah lagi dulu kitanya neh kapal lain tetapi berpindah kapal secara tiba-tiba sehingga rakan-rakan tertentu terasa tertikam di belakang..

KAH KAH KAH..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...