Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 3 Julai 2019

Netizens Bandingkan Baju Haziq Di Rakaman CCTV Dengan Video Skandal..

SOSMED | Gosip sosmed malam ini lebih panas lagi. PKR baru sahaja mengumumkan sebentar tadi Haziq Abdullah Abdul Aziz, ketua Pemuda PKR Santubong dipecat keahliannya serta-merta.

Pengerusi Lembaga Disiplin Ahmad Kasim berkata Haziq telah membuat tuduhan rasuah secara terbuka terhadap pemimpin parti tanpa bukti, oleh itu melanggar kod etika parti.

Pemecatan ini selepas tamat tempoh 14 hari Haziq diarah memberikan surat tunjuk sebab menjelaskan dakwaan-dakwaannya.

“Juga mengenai hal-hal lain sementara tunggu siasatan polis,” katanya pada sidang media di ibu pejabat PKR malam ini selepas selesai mengadakan mesyuarat biro politik.


Bagaimanapun isu tersebut tidaklah begitu menjadi perhatian para netizens apabila gambar baju Haziq lebih dibualkan lagi dikalangan pengguna sosmed ini.

Ia datang selepas tersebar rakaman CCTV yang mula ditularkan pada waktu petang tadi.


 
Perkara ini menjadi bualan netizens disana sini yang mengikuti perkembangan kes ini dengan rapat. Ia juga menjadi sensasi di laman sosial WhatsApp apabila kedua-dua kem bergaduh sesama sendiri.

Untuk rekod, penyebaran rakaman video yang dikaitkan dengan Menteri Ekonomi masih lagi dalam siasatan pihak polis.

Terdahulu, SPRM mengesahkan Azmin Ali tidak terlibat dalam dakwaan rasuah dan akaun bank yang dikaitkan dengannya adalah palsu. - 3 Julai 2019.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...