Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 21 Februari 2012

Anwar Ibrahim kini dikecam dalam bentuk papan tanda.


Alamak.

Sapa lah buat papan tanda neh. Salah misi dan visi betul lah. Patutnya buatlah papan tanda suruh bersolat ka, tutup aurat ka, jauhi budaya fitnah ka, jangan melepak ka atau apa2 sahaja benda2 yang baik, bagos dan perlu diperingatkan kepada orang ramai yang mungkin terlihat dengan papan tanda tersebut.

Tapi kan bila fikir2 balik penduduk pasir salak neh macam tersilap lah. Napa dia balon anwar tapi dia tak balon isu kerjasama najib dengan apco sekali? Nak membalon kena konsisten. Mana boleh pilih2. Tak kesahlah tue ko nak balon sapa tapi biarlah konsisten bukan nya buat pembalonan terpilih.

Nampak sangat bersikap bias. Dah tue sebarkan isu neh separuh benar. Kalau berani masukkan statement penuh dsai dalam wsj tue dan biarlah masyarakat menilai sendiri. Sehingga kini memang betul dsai tidak menyaman wsj atas statement di atas mungkin kerana wsj telah menyiarkan artikel kedua [konon nya penjelasan] kepada penyiaran artikel pertama.

Tapi still ia bukan alasan untuk petik statement separuh2. Patutnya petik statement penuh. Dan patut juga menilai seme hujah yang wujud. Dsai dah pun berubah nada dia dalam isu palestine - israel dengan tiba2 bagi 4 syarat yang mana kesemua syarat2 neh memang tak pernah wujud dalam statement di wsj baik yang pertama dan kedua, statement media dsai selepas kes neh kecoh dan lain2 statement melainkan 2,3 hari neh jek baru kecoh syarat2 neh. Hehehe.. 

Yang tue aku takmo ulas lah. Bagi aku pemimpin yang terpaksa tunduk dengan desakan still pemimpin yang ada ahti nak dengar suara orang ramai macam dsai tue. Ini lebih baik daripada pemimpin yang sombong tak bertempat.

kah kah kah

Ameno : Patut letak muka kapal zim kat situ baru betul beb

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...