Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 25 Januari 2012

Razali, samseng jalan kebun ditahan polis ka?

Sapa baca SH? Kat SH tadi melaporkan seorang ditahan mengenai kes serangan terhadap hindraf dan abu di jalan kebun. Rujuk sini. Aku tak pasti samada ia razali ka bukan tapi yang paling glamer sekarang memang si razali @ bob tue larh.

Walaupun agak lambat dan lewat untuk polis bertindak dan memang aku yakin polis bertindak selepas didesak apatah lagi selepas kita sebar video bagi membenarkan hujah2 kita, still ia satu keputusan yang betul. Lambat lebih baik daripada takde apa.  

Ini satu usaha yang bagus untuk polis menjaga kredibliti dan imej mereka. Cuma nya kita harap neh bukan satu lagi wayang dan propa bagi mencipta persepsi konon nya pdrm telus dan bertindak bukan atas kapasiti politik. Setelah bertahun2 kita dihidangkan dengan bukti demi bukti bahawa pdrm sebegini, pdrm sebegitu, satu dua kes tidak boleh mengubah pandangan kita terhadap pdrm. Tidak sama sekali. 

Cuma yang heran nya apahal si bh neh menipu pembaca2 dia dalam isu yang berkaitan? Lihat bawah neh ;


BH telah menyebarkan cerita yang salah tentang hal sebenar. Terdapat juga beberapa orang sedang menyebarkan cerita yang salah menerusi blog dan forum. Ingatlah, fitnah tidak boleh dihalalkan atas apa jua nama sekalipun tidak kira apa sebabnya.

BH kena tarik balik sebab sah2 benda neh fitnah lagi menyeleweng dari kejadian yang sebenar.
Ameno : Agak2lah nak menipu woit.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...