Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 12 Mei 2018

Pernah Fikir Kenapa Siti Tak Muncul Di TV3 Selepas Lantang Mengkritik Kerajaan Dulu? Rupanya Siti Juga Jadi Mangsa Kerana Kritik BN..

Oleh : Sinar Harian

Anak tiri kepada penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza, Asyraf Khalid berterima kasih kepada Ketua Pemuda Bersatu yang juga ahli Parlimen baharu Muar, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman atas keberanian beliau bersikap lebih terbuka.




Menerusi kenyataan di WhatsApp dia juga berbuat demikian, apabila turut mendedahkan beberapa gangguan diterima termasuk ahli keluarganya.

Dia juga mengaku didatangi individu yang didakwa mewakili Lembaga Hasil Dalam Negeri, namun pihak berkenaan hanya menyatakan kehadiran mereka adalah atas arahan seseorang.

Asyraf juga mendakwa, selepas dia memuat naik gambarnya bersama Syed Saddiq, dia ada menerima ugut supaya tidak berbuat demikian kerana tindakannya itu dianggap sebagai satu tanda sokongan secara terbuka kepada Ketua Pemuda Bersatu itu.

"Kita berada di dunia yang tidak bebas melakukan apa jua termasuk membuat posting di instagram," katanya.

Namun, sejak peralihan kerajaan selepas PRU14 ini, Asyraf berkata segalanya berubah dan dia berharap keadaan akan terus kekal selamanya malah dia juga mahu melihat Malaysia terus maju. - 12 Mei 2018.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...