Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 2 April 2013

Zuraidah, Azmin Ali Dan Anwar Ibrahim Berpakat Hancurkan Wan Azizah?

Ini apa benda yang aku baca kat utusan neh? Apa budak neh masih budak PKR ke apa? Apasal sampai sekarang tiada apa2 tindakan dikenakan atas budak neh? Dah makin melampau2 plak aku tengok.

Utusan expose dia gila kaw2.

Masuk tv, keluar paper seme cukup.

Kerja dia dok kutuk2 Wan Azizah.. dan yang paling tak boleh blah dia bawa nama PKR dan jaja nama jawatan ==> Setiausaha Politik Ahli Parlimen Ampang.

Adakah dia masih dalam perkhidmatan lagi? Jika ya kenapa? Tidak kah PKR nampak apa benda yang dia MEREPEK dan MERABAN kat UTUSAN?

Tak nampak .. ? Meh sini aku tunjukkan.

Setiausaha Politik Ahli Parlimen Ampang, Mohd. Fareez Kamal Intidzam ketika mengulas pendedahan tersebut menyifatkannya sebagai satu konspirasi terancang.

Berikut kenyataan penuh Mohd. Fareez:

1. Mengenai desakan Khairul Anuar Ramli, Presiden Badan Bertindak Anti Penyelewengan Kedah pada 29 Mac berhubung video seks ahli majlis itu - jelas bahawa ini adalah konspirasi terancang.

Ahli majlis itu hanyalah 'kambing hitam', sasaran utamanya ialah Timbalan Presiden (PKR), Azmin Ali dan ini juga adalah counter attack kem Presiden (Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail) berkaitan pendedahan surat yang ditulis saya pada 4 Mac lalu.

2. Saya difahamkan bahawa tindakan NGO Khairul Anuar dan 'posting' pendedahan ini telah didorong oleh pimpinan daripada kem Presiden sendiri.

3. Kem Presiden sedar bahawa pengaruh Azmin dalam kalangan ahli parti adalah sangat kukuh berbanding keyakinan terhadap Presiden yang terus dipersoalkan. Maka, suatu gerakan untuk menjatuhkan dan merosakkan reputasi Azmin harus dilakukan segera.

4. Strategi konspirasinya mudah yakni desakan siasatan, tindakan disiplin dan pemecatan terhadap ahli majlis itu hanyalah sebagai case reference kepada siasatan kes video berkaitan iaitu kes video Azmin yang didedahkan oleh netizen (komuniti talian) pada Mei tahun lalu.

5. Dengan bukti dan case reference yang kuat begini, pastinya Azmin akan didesak untuk menghadapi siasatan, tindakan disiplin dan seterusnya pemecatan sehingga menghalang beliau untuk bertanding pada PRU-13 kelak.

6. Ini adalah desperado politik yang sangat tidak matang. Sebagai suatu saf perjuangan, perkara ini tidak harus berlaku apatah lagi dalam keadaan yang menuntut barisan parti bersatu dan bekerjasama untuk hadapi pilihan raya yang semakin hampir.

Yang dedahkan bloggers umno yang bernama parpukari. Yelah dia gunakan blog dia yang lain.. tapi dia la individu disebalik pendedahan tersebut.. yang first la. Sekarang nak kata presiden PKR + parpukari = satu geng?  

Kalau dibaca ayat2 dia secara TIDAK LANGSUNG menunjukkan bahawa AZMIN ALI = PELAKU SEKS dalam gambar2 yang disebarkan. Secara tidak langsung dia TELAH MENUDUH Azmin Ali terlibat dalam SKANDAL SEKS. Azmin Ali taknak amek tindakan ke? Betul ke skandal tue? Zuraidah, pekerja lue ke dia neh? Hey Anwar Ibrahim, lelaki neh dok kutuk2 isteri lue, takpe ke?

Aku tengah tak faham apa benda yang berlaku neh. Aku boleh faham utusan dok main2 isu neh. Letak kat paper, siar kat tv. Tapi yang aku tak faham kenapa hanya Wan Azizah je beria2 defend diri dia? Mana pemimpin PKR yang lain? I mean takpe ke presiden PKR kena balon kaw2 oleh mamat neh? Tah la.. aku confused sesungguhnya..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...