Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 4 April 2013

NGO Report Polis Bapa Saiful Persenda Agung.

Setakat report polis je la. Ingat polis nak siasat ke? Buang masa kot layan laporan2 yang tidak berasas neh.

Persoalan nya adakah NGO tolol tu cuba mewajahkan bahawa menulis surat kepada Agung merupakan satu jenayah? Gile apa? Agung tak kecoh. Lue lebih2. Bodoh meh??

Dulu bapa Saiful tatau. Sekarang dah tahu. Dulu bapa Saiful diperdaya. Sekarang dia dah sedar. Apa masalahnya yang sampai nak dengki bagai? Adakah ini taktik2 untuk mendesak bapa Saiful untuk U-turn?

Pelik.

Di Sabah seseorang yang menjadi saksi kes projek ic mahathir dilaporkan hilang.

Di KL balu Bala pula hilang sebelum dilaporkan bakal membuat pusingan U.

Sekarang bapa SBA pula diberikan tekanan politik.

Elok ahti2.

Demi nak kekalkan kuasa, macam2 depa sanggup langgar. Dasat kaw..

Laporan utusan kat bawah neh ;

Badan Bertindak Anti Penyelewengan Negeri Kedah hari ini membuat laporan polis terhadap bapa Mohd. Saiful Bukhari Azlan yang dikatakan cuba mencemarkan institusi diraja berhubung kes liwat.

Presidennya, Khairul Anuar Ramli berkata, laporan polis itu dibuat terhadap Azlan Mohd. Lazim yang berniat jahat mempersendakan institusi diraja.

"Pada 14 Disember 2010 lalu Azlan selaku bapa kepada Mohd. Saiful Bukhari, mangsa dalam kes liwat melibatkan Datuk seri Anwar Ibrahim telah menulis sepucuk surat kepada Yang Dipertuan Agong meminta campur tangan.

"Bagaimanapun, dia telah beralih haluan pada 8 Mac lalu. Tindakan ini dilihat sebagai satu perbuatan tidak bertanggungjawab yang cuba memperolok-olokkan institusi diraja," katanya.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...