Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 18 Februari 2013

Hebahan Segera : Najib Razak Nafi Letak Jawatan.

Ini untuk hebahan segera. Alahai kenapa la korang buli Najib hah? Kesian dia tahu tak sampai kena buat kenyataan umum untuk nafikan hal tersebut. Adeh, najib, sabar tau.

KAH KAH KAH








Actually pagi tadi laman web kerajaan kena godam. Rujuk gambar bawah neh hah ;



Sekali tengok alahai dah tahu kerja2 pengodam neh. Nak buli Najib. Najib semenjak dua menjak neh asyik kena buli jek. Kesian PM kita. Penat tau dia melayan karenah korang seme. Sampai dia takmo layan korang dah, merajuk dia.. main dengan kucing jek..

KAH KAH KAH

Then susulan dari perkara tersebut, ketua pengarah Jabatan Penerangan Malaysia keluarkan kenyataan umum untuk nafikan berita perletakkan jawatan Najib Razak.

Dalam dok nak marah2 hackers neh, elok juga kerajaan tingkatkan sekuriti sistem website mereka. Senang sangat kena godam. Lepas tue selalu sangat slow, cuba la spend duit sikit untuk upah tenaga2 dari malaysia bagi mantapkan website kerajaan. Dari buat projek fb 1.8juta elok la ko labur duit untuk tingkatkan sekuriti sistem website kerajaan dan cantikkan laman korang.. termasukla boleh dilayari dengan cepat dengan capaian lebih mudah dan ringan.. ini tidak alahaiii.. macam hapa. Lue fikirla sendiri.  

Sumber gambar : sini dan sini

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...