Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 19 Februari 2013

Parlimen bubar jumaat ini?

Dah kecoh dalam minggu lepas. Najib akan bubar parlimen lepas sambutan tahun baru cina berakhir. Tapi masa tu kurang yang tahu. Rujuk gambar di bawah neh oke.

Kalau betul...

Pehhhh

Akhirnya masa yang dinanti bertakunjung tiba. Misi memastikan bn kalah kaw2 di pru 13.

Hehe

Padan la. Aku dapat satu info. Actually kalau sahih sekalipun, aku bukan nak kutuk. Rileks dulu. Hahh ye gua dapat bayaran 3k sebulan tau. G bagitau makcik pakcik satu kampung. Jangan lupa k. T gua print slip bank. 

Kah kah kah

Actually, unit it bn dapat beberapa kelebihan. Dorang diberikan gajet percuma untuk membantu menyebarkan info dan input time kempen pru agar maklumat sampai cepat dan seragam. Juga untuk counter attack serangan dan propaganda pembangkang.

Sejujurnya perkara neh ada kebaikan kepada unit it bn. Memang untuk berkempen elokla kita dibantu dengan gajet sokongan macam smartphone dan tablet. Kalau guna laptop jek pun payah. Nak ber-angkut tu berat. Tak dan nak lari weh. 

Tapi yang tak seronoknya kalau depa sebarkan fitnah. Nak kempen, kempenla. Kempen bagi fakta, bukan auta. Kita akan hormat dan bidas hujah vs hujah. Serangan peribadi neh hanyala spesis takde hujah jek akan buat.

Tak kira la sapa pun dia. Contoh isu ufb rambut botak. Itu isu ke? Dia pakai kopiah ke tak pakai ke lantak dia la. Janji dia tak rompak duit rakyat sudah la.

Hah ye.. gua barua sesiapa ikut time dan mood lue.

Kah Kah Kah


Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...