Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 20 Mac 2012

Aksi seks Anwar.. sapa tak pernah tengok?

Pernah.

Seme pun pernah tengok. Gila kaw. Mana ada yang tak pernah tengok. Macam2 aksi ada. Dengan lelaki ada. Dengan pompuan pun ada. Dengan lelaki yang tak nampak macam lelaki pun ada. Dengan pompuan yang nampak macam lelaki pun ada. Pendek kata dengan seme golongan pun ada.

Siyes. Tak percaya? Baca bawah neh geng ;
Menurut akhbar milik Umno itu lagi, Nallakarupan mendakwa, kecenderungan Anwar sebagai seorang biseksual bukan lagi rahsia dan beliau sendiri pernah melihat aksi seks pemimpin pembangkang berkenaan sama ada bersama lelaki atau wanita.

Pernah melihat sendiri = maksudnya pernah melihat dsai "bermain" depan mata sendiri.

Korang fikir anwar ibrahim cukup bodoh nak "bermain" depan orang? Oke, kalau bukan begitu dia nak cakap dia intai dsai "bermain"? Korang tak rasa kelakar ke beb?

Utusan dan tv3 hanya berselang seli serang dsai isu video seks + israel. Lepas habis israel bangkit isu video seks. Lepas isu video seks bangkit balik isu israel. Tak pun liwat, tak pun jam omega, tak pun homoseks. Sampai bila pemimpin2 kerajaan nak serang dsai dan pr atas isu2 macam neh?

Jadi orang matang lah sikit. Nak tuduh orang berzina ka apa ka bagi lah bukti yang betul. Bagi bukti tue bukan bermaksud edar kat youtube bagai. Bagi pada penguatkuasa undang2 untuk diambil tindakan. Biarkan ia dibicarakan di mahkamah. Tue maksudnya. Tak perlu serang2 dsai dengan isu yang sama secara berulangan jek. Macam takde penyelesaian. Semak tahu tak?

Dan sampai bila utusan dan tv3 nak menjaja cerita seks kat rakyat hah? Di satu pihak dok pongpang2 cakap pasal akidah dan pr neh teruk, di satu pihak yang sama mempromosikan seks sebagai bahan untuk tarik sokongan. Dan lebih teruk pihak2 tersebut menjual ia dalam bentuk product seperti mangga dan drama2 mengarut di station tv mereka yang turut sama beria2 pongpang2 pasal pas neh sesat dan etc2. Tak ke itu dinamakan hipokrit dan bermuka2?

Kejap tv ko baca berita kutuk pas neh sesat, dsai neh jahat dan etc, nanti dah habis berita, tv ko juga tayang pasal drama peluk2 sana sini.. lepas tue bila buka facebook, manusia2 yang pro tv ko pula yeahhhhh tv3 best.. seronok sangat layan mentor dan etc..

Dan manusia2 yang sama tue pula kalau ko buka wall mereka, mereka akan mengutuk2 pr sebagai anak dajal, sesat, tak bersyukur pada umno.. menjual akidah pada cina dan etc2. Inilah generasi yang aku lihat sekarang neh. Siyes sampah. Ooowhh sorry lah kalau ada sesiapa yang terasa. I terpaksa cakap benda yang i nampak, oke? Bai.

kah kah kah


Ameno : Lepas habis pongpang kutuk pas dan pr di berita, dok tayang mentor melalak2 dengan aksi pompuan seksi.. siyes suwei.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...