Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 11 Mei 2014

Najib Sambut Hari Ibu - Kafirkah Perdana Menteri Malaysia?

Kronologi kejadian.

Part 1 ;


Disebarkan oleh pengikut2 Ustaz Azhar Idrus.

Part 2.

Najib terang2 sambut hari ibu. Tersebar di laman berita internet, tv dan juga akhbar arus perdana.

Lihat ;


Pada hari ini selain dari Najib Razak, ramai lagi umat islam turut mengucapkan selamat hari ibu kepada ibu masing2. Tanpa kira 'anutan politik' yer.

Konklusi.

1. Ustaz Azhar Idrus perlu jelaskan apakah yang telah terjadi pada AKIDAH NAJIB RAZAK yang meraikan hari ibu secara terang-terangan.

2. Takan nak hukum rakyat marhaen aje kot?

3. Agamawan2 Malaysia diminta keluarkan kenyataan berkaitan sambutan hari ibu.

4. Pengikut2 Ustaz Azhar Idrus siap ada yang ektremis dengan mengkafirkan orang yang sambut hari ibu pun ada oiii..

5. Apakah benar sambutan hari ibu ada kaitan dengan penganut kristian? Ini kerana ada sesetengah penganut kristian nafikan hal tersebut. Ada pula yang cakap ia benar tetapi bukan merujuk kepada agama sebaliknya adat semata2. Ia tiada kaitan langsung dengan sambutan keagamaan. Ia dicetuskan oleh seorang penganut kristian atas inisiatif nak memperingati pengorbanan Maryam (Mother Theresa). Seiring dengan perubahan zaman, sambutan tersebut kemudiannya dikembangkan kepada memperingati ibu2 masing2 di seluruh dunia.

Contoh kes. 

Macam kita sambut hari AIDS sedunia. Yang buat hari AIDS bukan orang Islam. Namun tak mustahil dengan perubahan zaman pada masa2 mendatang tetiba sambutan hari AIDS akan dianggap sambutan yang mendatangkan kesesatan ke atas akidah umat ISLAM disebabkan yang mencetuskan idea tersebut ialah orang2 yang bukan beragama Islam.

Beginila.

Kita perlu amek jalan selamat. Bukan jalan tidak selamat. Jalan tidak selamat ialah bertekak berbagai2 sampai akhirnya semua mampos. Penyelesaian tetap tiada juga. Balik2 gaduh. Balik2 gaduh. Lepas tue sana cop sini kafir. Sini cop sana kafir. Sudahnya aku dan geng2 non muslims tepuk tangan sebab agenda freemason dan illimunati kami sudah berjaya dengan gahnya. Hebat tue.

TEPUK SIKITTTT..

Kah Kah Kah

Jalan selamat pula ialah kita serahkan kepada pakar. Pihak2 tertentu khususnya yang namanya AGAMAWAN2 ini perlu memperincikan pendapat mereka mengenai sambutan hari ibu dengan menyiasat segala2nya mengenai sambutan ini dan memberikan pendapat mereka secara ilmiah. Jangan berasaskan tuduhan, andaian dan yang paling aku menyampah, jangan asyik nak salahkan kristian, yahudi, freemason dan blablabla tue konon mereka asyik nak sesatkan umat islam. Itu semua MEMBOSANKAN!!!!!

Tolongla diskas diskus ye.

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...