Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 11 Mei 2014

Khalid Ibrahim Nafi Beri Rasuah Kepada Pengundi.

Part 1 kat sini.

Berikut respon dari Khalid Ibrahim ;

 
Nafi beri rasuah rm50 kepada pengundi. Apa yang berlaku ialah Khalid Ibrahim hanya menaja pengangkutan bagi memudahkan mengangkut pengundi ke pusat pengundian.

Aku rasa, penajaan ini hanya akan berjalan dengan baik jika yang diangkut itu akan mengundi Khalid Ibrahim bukan? Kalau dia undi Azmin Ali apa jadahnya Khalid nak sponspor betul tak? Sama macam dalam PRU la. PR dan BN masing2 menaja kos pengangkutan pengundi2 yang mereka yakini akan undi mereka.

Amalan biasa dalam proses demokrasi.

Aku rasa itu tak menjadi isu sebab amalan ini dianggap normal pada pejuang2 demokrasi.

Apa pun yang dituduh dah menafi. Beban bukti bukan ke atas yang tertuduh. Memang la dia bagi statement air liur je sebab yang menuduh pun bagi tuduhan air liur je. Air liur vs air liur maka air liur la hasilnya.

KAH KAH KAH

Kalau sungguh lue ada bukti video cepatla dedahkan. Jangan tangguh2 lagi. Aku tak sabar nak tengok neh oi. Jangan jadi macam Hishammuddin dan Zahid sudah la. Dari tahun sudah sampai ke tahun neh berapa kali rabu dah berlalu. Bukti pendemo bersihkan laukkan polis haram ada. Yang si Zahid pula. Dari tahun lepas sampai ke tahun neh bukti2 yang mengaitkan pemimpin pembangkang sebagai dalang kepada insiden Lahad Datu tak didedah2kan lagi. Aku tunggu punya tunggu agaknya sampai aku mati masuk dalam kubur pun tak dapat tengok bukti2 berkaitan tersebut agaknya.

Macam HARAM.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...