Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 11 Mei 2014

Baling Kerusi, Tendang Makanan, Rampas Peti Undi - Huru Hara Pemilihan PKR Di Selangor !!!!

Disebabkan pemilihan PKR Selangor yang dijadualkan pada hari ini terlalu semak dengan insiden huru hara di sana sini maka MB tampil meminta maaf kepada semua. Selain dari itu MB Selangor juga meminta masing2 agar bertenang sehingga siasatan rasmi dimuktamadkan.

Baca ;



Antara yang terjadi dalam pemilihan PKR siang tadi ;




Dan lagi ;


Yang kat atas neh terbitan utusan online. Yang lain2 tue memang dari geng2 PR sendiri. Yang laporan part Utusan tue pandai2 la korang fikir sendiri nak percaya ke nak ragu2 ke apa ke lantak korang la. Yang part penyokong2 PR tue pun sama gak. Pandai2 la lue orang buat penilaian sendiri. 

Nampaknya PKR masih tidak berjaya mereformasikan sistem pemilihan mereka lagi. Dari day one pemilihan sampai dah nak selesai pun masih huru hara lagi. Setakat ini 9 cabang terpaksa diadakan pemilihan semula disebabkan ketidakpuasan ahti oleh beberapa pihak di cabang2 tertentu. Dan yang amat memalukan, unsur2 racist juga antara yang menjadi penyebab kenapa pemilihan diadakan semula.

Laaaaaaaa.. bukan UMNO je yang racist? PKR pun sama ek?

KAH KAH KAH

Apa pun aku sejujurnya tengah tunggu satu benda. Video yang ahli2 PKR mengamok ;

- Tendang kerusi

- Tendang meja

- Larikan peti undi

Mesti best wehhhh.. sementara takde apa2 aksi yang melucukan dari geng2 BN apa salahnya layan aksi2 melucukan dari geng2 PR. Tolongla upload secepat yang mungkin. Aku nak gelak neh oi.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...