Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 29 Mei 2013

Bersih Nafi Anjur Bersih 4.0

Relax.

Penafian AJK Bersih kali neh ada motif yang jelas. Ini dibuat kerana ada pihak2 tertentu yang menjaja nama BERSIH untuk buat demo.

Pada dasarnya BERSIH ada Ajk nya yang tersendiri. Semua AJK kena duduk berbincang dan bermesyuarat sebelum putuskan sesuatu hal. Jika ada orang suka2 jaja nama BERSIH untuk anjur demo kalau2 demo tue sebenar ialah demo provokasi yang didalangi oleh pihak2 tertentu macam mana?

Info sulit neh. Memang ada pihak yang cuba menjejaskan imej BERSIH dengan berhajat mahu mencalarkan kredibliti BERSIH.

Sebab tue korang kena ahti2 sket. Semua demo anjuran bersih harus ada official statement dari bersih. Kalau bukan official statement jangan layan mana2 pihak yang cuba jaja nama bersih. Kita takut ia satu perangkap.

Lagipun focus bersih right now ialah kemukakan petisyen berkaitan sebelum proceed ke langkah seterusnya. Kita sepatutnya beri bukti2 berkaitan kepada bersih untuk di adili sewajarnya.

Lepas dari tue baru kita boleh fikir pasal demo. Apa pun aku setuju jek kalau bersih nak buat bersih 4. Memang SPR ingat kita main2 bila demo dalam stadium. Kali neh dok depan PEJABAT SPR pula. Biar dia goyang. Tengok ah sendiri kemaraan rakyat camne kan. Harap2 AJK BERSIH boleh pertimbangkan idea neh la kan.

Oke bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...