Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 7 April 2013

Penyokong BN Larang Masuk Masjid Dan Gelak2. [Video Inside]

Gila betul beb. Korang tengok video kat bawah neh. Nak tengok penyokong bn yang gile taksub gile babi ini la masanya. Nasib baik ada member rakam dan bagi bukti. Dasat. Memang dorang dah betul2 gile.

Masuk masjid pun salah. Kena sound dan minta izin bagai.

Gelak pun salah. Sampai kena tengking2.

Betul2 BODOH NAK MAMPOS.

Kesian..

Bagi meraikan simpati terhadap penyokong bn yang gile itu aku akan gelak sepuas ahti dalam posting ini.. nah amek kawww....

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Hah tengking la tengking la..

KAH KAH KAH

Ko tue tak payah nak action lebih la. Orang nak berkempen ke apa ke kat mana2 sekalipun raikan cara baik sudah la. Ini demokrasi. Jangan tunjukkan kepada public lue tue bodoh.. walaupun lue mungkin nak berterus terang kat public yang lue memang bodoh pun..

Lue la antara punca2 penyokong2 politik jadi bertekak. Kucar kacir. Huru hara. Sikap2 yang ada pada diri lue yang menyebabkan sesama muslim dan rakyat malaysia berpecah belah. Lue teliti dulu sikap lue la..

Aku bersepah kawan2 umno..

Banyak kali aku gelak2 sambil kutuk2 bn.. tak pernah depa tengking2 aku.. ini termasukla pakcik2.. aku cakap terus terang jek.

Banyak kali gak aku gelak2 sambil kutuk2 pakatan rakyat.. tak pernah gak kena tengking.. tapi kena label ada la sekali sekala ikut topic perbincangan terutamanya sekali dengan geng2 PAS. Depa memang paneh ahti gak pasal mulut aku direct habis..

KAH KAH KAH

Tapi apa pun dorang memang cerdik dan matang dalam meraikan perbezaan.. dibanding dengan lue? Memang jauh la. Lue tue taraf ________.  Lue isi la sendiri tempat kosong. Gua demokrasi. Gua bagi peluang kat diri lue untuk kutuk diri lue sendiri.. 

KAH KAH KAH

Video kat bawah ;


Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...