Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 9 April 2013

Kenyataan LAWAK Dari Rais Yatim Isu 10 Minit..

Bersara saja.

Kalau ada perasan malu, bersara saja. Kalau takde elok pergi bunuh diri. Dah dah dahhh tak payah nak berceramah apa bagai kat belog neh. Aku boring dengan ceramah bajet alim dari cyberclown bn. Geli siot. Itupun nasib baik aku nasihatkan pergi bunuh diri. Kalau aku nasihatkan pergi bunuh orang lagi bahaya. At least aku bercita2 murni. Nak kurangkan menteri2 BODOH yang menyusahkan rakyat, yang wujud di alam dunia neh. Jimat sikit ruang udara.. 

KAH KAH KAH


Sepuluh minit waktu ke udara yang ditawarkan kepada Pakatan Rakyat untuk menjelaskan manifesto mereka adalah untuk sekali siaran sahaja dan bukannya secara bersiri selama sepuluh minit bagi setiap sesi penerangan.

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Rais Yatim menegaskan demikian, bertentangan dengan kenyataan SPR yang membayangkan Pakatan diberikan sepuluh minit untuk menerangkan setiap aspek manifesto menerusi saluran televisyen kerajaan.

"Diberi (sepuluh minit) sekali sahaja bukan tiap-tiap hari berkempen (selama sepuluh minit).

"Ini bukan berkempen ya, ini hanya menerangkan intisari manifesto masing-masing," katanya.

Menurutnya, Pakatan boleh menrangkan lima halaman manifesto mereka jika sepuluh minit itu dimanfaatkan sepenuhnya.


"Saya telah membuat ujian dalam sepuluh minit, kita boleh membaca sekurang-kurangnya lima muka surat A4 jarak langkau sebaris.

"Oleh itu tidak ada sebab mengapa mereka tidak mahu mengambil bahagian kecuali hanya untuk menunjukkan mereka hendak perli RTM," katanya kepada selepas menyampaikan sumbangan netbook 1Malaysia kepada 82 penghibur jalanan di Kuala Lumpur petang tadi.

Rujukan :  http://www.malaysiakini.com/news/226319

1. Bagi 10 minit sekali harung je. Itula yang first dan itulah yang terakhir. Kepala bana apa dia neh?

2. Then dia cakap dalam masa 10 minit kita boleh baca sehingga 5 mukasurat?

Ko nak aku baca laju2 tanpa nafas ke apa? Takde nada direct je macam baca script? Takde tone suara, takde gerak tangan, takde apa2, just mata tengok script dan baca? Itu ke?

BODOH nya lahai Rais Yatim neh. BODOH tahu tak BODOH.

Cuba ko pergi bagi idea neh kat AMERIKA. Tak pun KOREA. Tak pun CHINA yang komunis tue. Aku akan tabik ko kalau dorang tak lempang ko tepat kat muka. Terai la idea aku RAIS.

KAH KAH KAH   

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...