Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 12 April 2013

Penyokong Pakatan Rakyat, Keep Calm, Pangkah PR.

Rilex ah.

Tak payah fikir panjang banyak dan sebagainya hanya kerana seorang sosok tubuh. Tak payah fikir detail dan dalam2 juga. Sampai nak cari bukti apa jadah, nak teliti, nak tengok sendiri dan nak kaji apa bagai.

TAK BELAJAR DARI KESILAPAN KITA YANG DULU? 

KESILAPAN KITA YANG DULU BILA ISU VIDEO DSAI DIMAINKAN, KITA LAYAN ISU TUE HABIS HABISAN SEHINGGA MENJEJASKAN FOCUS UTAMA KITA.

Ini la kesilapan aku. Dan aku tengok pehh ramai gak buat kesilapan macam aku.. 

So aku takmo ulangi kesilapan ini. Untuk seme provokasi yang hadir, korang tak payah susah2 nak fikir rumit. FAHAMI MATLAMAT MASING2. FAHAMI ISU SEBENAR. JANGAN BIARKAN DIRI DIPENGARUHI.

LANGKAH2 YANG ANDA PERLU BUAT.

1. Bersikap tenang.

2. Kalau ditanya oleh totok umno ataupun sesiapa sahaja, jangan susah payah fikir. Bagi jawapan standard, takde hal sebab setakat itu je la yang ko dan aku boleh buat. Kita tiada kuasa untuk buat lebih dari itu. 

3. Jawapan stadard tue apa? Jawapan tue ialah kes sedang disiasat oleh PDRM. Peguam pun sedang meneliti kes dan akan mengambil tindakan tegas jika ia dibuat secara berlebihan dan melampaui batas selepas kenyataan penafian keluar. 

Ini ialah hujah bahawa kes ini sedang disiasat ikut peraturan sedia ada ;

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/skmm-terima-aduan-video-seks-mustafa-ali-di-internet-akan-siasat-papagomo/ 

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/hadi-video-lucah-babitkan-pemimpin-kanan-pas-satu-fitnah/ 

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/polis-siasat-cakera-padat-lucah-kaitkan-pemimpin-politik/ 

Ini bermaksud sebagai rakyat biasa, kita berlepas diri dari apa2, sebab PDRM dah mainkan peranan dia kat sini. Tak perlu la kita susah payah nak fikir apa2 lagi dah. CUKUP la. Biar polis selesaikan isu neh. Biar Mustafa Ali selesaikan masalah yang melanda diri dia.

TUGAS KITA?

TERUSKAN KEMPEN2 UNTUK PAKATAN RAKYAT DAN UNDI PAKATAN RAKYAT. 

INI MATLAMAT KITA. TITIK.  

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...