Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 12 Oktober 2012

Polis pro UMNO kantoi.

Confirm.

Halal atas nama umno. Tak kira la ko polis ke apa ke asal ko sokong UMNO confirm halal kalau ko buat apa2 pun. Tadi aku ada share satu video kan? Video pasal amoi kena halau dari PWTC sebab pakai satu baju yang terang2 anti bien apa bagai. Baju tue telah menimbulkan perhatian orang ramai dan boleh juga di anggap sedang melakukan provokasi.

Lihat sini.

Dalam video tersebut ada satu lelaki yang pakai topi kan? Lihat gambar kat bawah sat ;


Gambar pertama screenshot dari video pasal amoi mengamok tue. Ada seorang lelaki yang pakai topi + ada misai muka sebijik cam lelaki yang ada dalam gambar kedua. Mula nya aku tak perasan. Ada member fb yang perasan. Dia bagitau le.

Then setelah aku check nama, kebetulan orang yang upload video tue kat youtube ada tulis nama 

Baru sabentar tadi Bangunan PWTC dan Umno tercabar perbuatan seorang perempuan Cina yg memakai t shirt yang memakai perkataan ini. Zaharin Mohd Yasin , Ruslan Moktar dan YDP Perkasa Wilayah Persekutuan menghalau dia keluar dari bangunan PwTc.

Then kat dalam blog yang aku petik gambar kedua tue pun letakkan nama yang sama so analisis aku ;

1. Topi sama

2. Wajah serupa walaupun dalam video nampak kurang jelas tapi misai tue sama sebijik

3. Nama dah sah2 sama

Dah tentu2lah orang yang serupa kan? Aku pun tak faham apa dia buat situ. Polis ke SB ke berkawal ke apa.. tapi yang pasti kes dia ugut dan cubaan tumbuk adam adli tue tak settle2 lagi. Hadoi. Rakyat prihatin yang bersyukur ke encik? Rasanya rakyat yang sokong umno jek kot?

KAH KAH KAH

Sumber gambar kedua : rujuk sini.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...