Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 24 Jun 2012

Umno, umno.. budak sekolah pun hang suruh edar risalah politik ka?

Assalamualaikum Ameno ;

Saya *******************  Asal kluang johor. Pada 22 june 2012 hari jumaat. Ayah saya telah menunaikan solat jumaat di masjid jamek besar mersing, memandang ibu sy bekerja di sana. Setelah hbs solat jumaat. Ayah sy mendapati terdapat budak yg masih bersekolah mengedarkan poster zikir tu. Tanpa fikir panjang ayah sy ambk la. Tp malangnya di dalam gulungan ayat zikir tu terdapat 3 risalah politik. 


Amat malang kerana kalah betul niat ikhlas hendak berpolik kenapa perlu malu dan berselindung. Bagi je face to face dan kenapa perlu budak sekolah. Malang nye saya gamba budak tersebut tidak sempat dirakam. [Bapa kepada pengirim email tidak merakam gambar penyebar risalah tersebut]

Harap ameno boleh mendedahkan berita nie kerana nampak sgt bien makin terdesak. Jgn dedahkan nama email sy ek. Terima kasih :-)
Nota ;

1. Nama ditutup.

2. Kesalahan ejaan telah diperbetulkan.

3. Note dalam kurungan aku tambah supaya korang lebih faham apa yang dia ingin sampaikan.

Bukti bergambar kat bawah neh ;





Selalu sangat UMNO tuduh2 PAS gunakan budak sekolah dan anak2 untuk berkempen bagai. Last2 dia pun sama. TIRU orang. Bahkan lebih teruk lagi. Selalunya bila kita mengata2 orang begitu begini mestilah sebab kita benci dia begitu begini. Tapi nampaknya keadaan terbalik dengan umno.

Contoh kes isu demo bersih. Dia tuduh2 kita di upah apa seme. Sebab tue ramai. So kita fikir owhh umno mesti benci nak upah2 orang untuk hadir ke perhimpunan apa seme kan. Tapi rupany2, dalam dia dok sakan tuduh2 kita,  dia pun amalkan juga apa yang dia tuduhkan tue.
 

Dan, lebih memburukkan keadaan lagi,  yang dia dok tuduh2 tue kan, orang [BERSIH] tue tak buat taw, yang beria2 menuduh tue yang buat.

Faham tak? So kelakar kan? Mesti kelakar punya.

kah kah kah

Ameno : Budak2 kalau kena bayar ada maafnya.. jangan buta2 jek kena buli sudey lah.. muahahaha..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...