Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 28 Jun 2012

Kenyataan RASMI BN mengenai isu pengantungan AMBIGA sampai Mati.


Lihat kat atas neh. Kenyataan rasmi dari bn mengenai isu pengantungan ambiga sampai mati yang dicadangkan salah seorang mp umno dalam parlimen semalam. Aku tak heran dengan kenyataan mp dari umno sebab ini bukan kali pertama ek geng2 umno mendesak agar ambiga dihukum dengan pelbagai cara. 

Ada yang suruh buang negara, ada yang suruh lucut kerakyatan, ada yang suruh masukkan dalam penjara dan pelbagai perkara lagi larh. Benda basi. Not a new thing larh orang kata. So memang tak heran. Tapi aku sedikit heran dengan tindakan drastik bn mengenai insiden tersebut.

Kenapa pula depa beria2 cuba menjadikan kenyataan mp umno tue bukan mewakili pendirian bn? Bukan kah selama neh mostly umno memang beria2 desak agar ambiga dihukum? Apakah umno dah kena ugut dengan MIC? Alarh.. jangan taknak mengaku oke. Aku dah baca kat TMI tadi. Rujuk sini.

Inilah time nak buat perangai cam korang. Kalau time pas, korang mesti kata pas kena buli dengan dap larh pkr larh apa jadah larh.. sekarang neh time mic arahkan umno dan bn agar stop serangan berterusan terhadap ambiga or bakal hilang sokongan dari kaum india.

Aik? Kena ugut ka umno? Sudah takut ka? MIC aje pun.. kata umno tue leader, takan anak buah ugut sikit lue dah cuak? At least dap ada kerusi banyak dalam PR.. ada logik juga kadangkala pas terpaksa berkompromi.. tapi sekarang UMNO yang ada banyak kerusi dalam parlimen, pasai apa big boss kena tunduk kat anak buah? Dah takde tutttttt ke apa?

kah kah kah

Sorry arh.. gua tanya je sebab heran. Itulah gua dah pesan. Lenkali lantik lelaki jadi pm, lelaki oke. Pastikan lelaki sejati. Bukan lelaki pondan or lelaki lembik. Kan dah terkantoi kena buli.

kah kah kah

Ameno : Umno kena buli.. ye yeh.. umno kena buli.. ekekeke..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...